اخبار بیت کوین

تهدید ایلان ماسک به فروش بیت کوین‌ های تسلا

ایلان ماسک تهدید به فروش تمام دارایی‌های بیت کوین تسلا، فشار به بیت کوین به پایین‌ترین قیمت چند ماهه است. پس از آنکه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، اشاره کرد که تمام بیت کوین‌های تسلا را به فروش می‌رساند، بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود در چند ماه گذشته رسیده است.

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا اکنون تهدید کرده است که پس از روزها بحث با جامعه ناراضی، بیت کوین را از ترازنامه تسلا حذف خواهد کرد. ماسک در پاسخ به یک حساب توئیتر که به دارندگان بیت کوین هشدار می‌دهد که تولید کننده ماشین الکترونیکی به دلیل نفرت، احتمال دارد دارای‌های خود را تخلیه کند، ماسک پاسخ داد که “واقعاً” این اتفاق می‌افتد.

در یک توییت جداگانه، ماسک ادعا می‌کند که بیت کوین بسیار متمرکز است، زیرا توسط تعدادی از شرکت‌های استخراج بیت کوین کنترل می‌شود: بیت کوین در واقع بسیار متمرکز است و اکثریت آن توسط تعداد زیادی شرکت بزرگ استخراج (معروف به هش) کنترل می‌شود. یک فارم ماینینگ در سین کیانگ دچار آبگرفتگی شد، تقریباً تعداد زیادی از ماینرها کشته شدند و نرخ هش بیت کوین 35٪ کاهش یافت. به نظر شما “غیرمتمرکز” است؟

قیمت بیت کوین اندکی پس از هشدار ماسک، به 45127 دلار کاهش یافت که پایین ترین سطح قیمت از 1 مه است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا