اخبار آلتکوین‌ها

چرا قیمت کاردانو بهتر از بیت‌کوین می‌تواند حرکت کند و سود 10 برابری بدهد

کاردانو (ADA) پس از قرار گرفتن در بین 10 رمز ارز برتر از نظر سقف بازار و با 3597 درصد سود در سال گذشته، به نظر می‌رسد از بازار عقب مانده است. در زمان نوشتن مقاله، قیمت کاردانو با 1.7 درصد سود در نمودار روزانه و 6.4 درصد در نمودار هفتگی، 1.24 دلار معامله می‌شود.

توکن اصلی کاردانو و پلتفرم آن در حال حرکت به سمت یک نقطه عطف مهم هستند. با هدف وارد شدن به دیفای در سه ماهه سوم با ترکیب هارد فورک آلونزو.

خریداران در مورد حرکت صعودی بیشتر کاردانو شرط بندی می‌کنند. جاستین بنت، تحلیلگر، ادعا می‌کند که حرکت صعودی بعدی این توکن در اواخر آوریل شروع می‌شود. تقریباً در این زمان IOG باید پلتفرم قراردادهای هوشمند خود، Plutus را تحت آزمایش قرار دهد.

یک روز پیش، بنت گفت کاردانو در حال تثبیت موقعیت خود می‌باشد و سطح حمایت را از 1.10 به 1.30 دلار بالا می‌برد. طبق گفته این تحلیلگر، ماه آینده کاردانو می‌تواند به 10 دلار برسد. با توجه به پرایس اکشن اخیر کاردانو، این تحلیلگر گفت که حرکت خنثی آن کاملا طبیعی است و نشانه این است که قیمت کاردانو بیش از حد ارزش‌گذاری نشده است. بنت افزود:

حرکت خنثی 6 هفته‌ای کاردانو بازگو کننده این است که بازار اصلاً باور ندارد که این رمزارز بیش از حد ارزش‌گذاری شده است. من در بازارهایی را که عمودی حرکت می‌کنند خرید انجام نمی‌دهم. من در بازارهایی خریداری می‌کنم که اخیراً به حالت عمودی درآمده و از آن زمان بیش از یک ماه است که حرکت خنثی دارند. این یک نشانه برای حرکت صعودی بعدی است.

همانطور که در نمودار زیر مشخص شده است، کاردانو می‌تواند تا پایان ماه 2 دلار را هدف قرار دهد و در ماه‌های آینده از قیمت 3 دلار بالاتر رود.

نمودار تحلیل کاردانو

در حرکت صعودی سال 2017، کاردانو به 1.18 دلار رسید و بنت ادعا می‌کند به 10 برابر قیمت فعلی آن می‌رسد. در مقایسه کاردانو با بیت کوین، این تحلیلگر گفت که کاردانو هرگز کمتر از 10 برابر سود در یک چرخه صعودی کسب نکرده است. او افزود:

ما می‌دانیم که آلت‌ها داغتر از بیت‌کوین هستند. به این معنی که: قیمت 10 دلار  برای کاردانو محافظه کارانه است و قیمت‌های 20 تا 30 دلار نیز من را شگفت زده نخواهد کرد.

قابلیت‌های قرارداد هوشمند در کاردانو قرار داده می‌شود

طبق گفته اولگا هرینوک از IOG، در نسخه ارتقا یافته پروتکل بعدی کاردانو قرار است کاردانو را “به عنوان پلتفرم پیشرو در قرارداد هوشمند” تبدیل کند. الگا هرینیوک با تشریح نقشه راه و راه اندازی Alonzon نوشت:

در طول ماه‌های مارس و آوریل، تیم IO Global به تدریج قوانین آلونزو را با گره کاردانو و کد دفتر کل (…) ترکیب کرده است. ما انتظار داریم که بروزرسانی Alonzo  (هارد فورک) در اواخر تابستان اتفاق بیفتد و ما در نمایشگاه Cardano360 در آوریل تاریخ مشخصی را اعلام خواهیم کرد.

در فضای رمزنگاری، بسیاری معتقدند که هزینه‌های بالای اتریوم کاربران را به سمت گزینه‌های ارزان‌تر سوق می‌دهد. پلتفرم کاردانو به دلیل قراردادهای هوشمند و سازگاری EVM، این کار را با امنیت بالاتر وعده می‌دهد. اگر عملکرد رقبای اتریوم، مانند Binance Coin (BNB)، عاملی در تعیین جهت حرکت کاردانو باشد، سرمایه گذاران باید به حرکت صعودی BNB توجه کنند.

به نظر می‌رسد که BNB با افزایش 70.6 درصدی فقط در یک ماه تمام مقاومت‌ها را شکسته است و به بالاترین مقدار خود رسیده است. باید دید که آیا کاردانو از غول‌های دیفای پیروی می‌کند تا جایگاه خود را پس بگیرد یا خیر.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا