Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چرا بیت تورنت و ریپل در حال اوج گرفتن هستند؟ امروز دو آلت کوین محبوب بازار رشد دیوانه واری را تجربه کردند. در 24 ساعت گذشته، توکن بیت تورنت (BTT) که مبتنی بر بلاکچین Tron است و همچنین ارز رمزنگاری شده بومی ریپل XRP، به ترتیب 22.8٪ و 38.1٪ افزایش یافته است.

به وقت نگارش این خبر، BTT با 0.01235 دلار معامله شد و تقریباً 16 ساعت قبل به بالاترین رقم خود یعنی 0.01356 دلار رسید. در همین حال، XRP با قیمت 0.912 دلار معامله شد. XRP در حال حاضر پنجمین دارایی رمزنگاری شده برتر بازار است و بر اساس سایت رتبه بندی coinmarketcap بالاتر از آلت کوین های معروفی چون ADA ، DOT و LINK قرار دارد.

دلیل اصلی افزایش قیمت XRP می‌تواند از آخرین برنامه های ریپل برای ایجاد “یک آینده اقتصادی پایدار و با ثبات” ناشی شود. این شرکت اخیراً این چشم انداز را در یک وبلاگ به اشتراک گذاشته بود که جزئیات نحوه کارکرد این پروژه را در میان “شرکت های فن آوری مالی مبتنی بر ماموریت، دانشگاه های برجسته، NGO ها، بنیادها و کارآفرینان اجتماعی” بیان می کند به خصوص برای “رعایت انصاف و ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای همه”.

پیش از این، ریپل گفته بود كه 40٪ سهام Tranglo، شرکت پرداخت های فرا مرزی آسیا را به دست خواهد خرید. این خبر تأثیر مثبتی در بازار XRP داشت. در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز رمزنگاری شده 38٪ افزایش یافته و XRP را به رقم 0.87 دلاری رسانده است و این بالاترین قیمت از ابتدای ماه می 2018 است.

صف سنگین XRP عامل مهمی در افزایش سقف بازار برای کل بازار آلتکوین ها بوده است که اکنون برای اولین بار بیش از 2 تریلیون دلار است. غیر از بازگشت قیمت XRP، قیمت BTT هم پس از دو روز افزایش 81 درصدی (اواخر ماه گذشته)، دوباره شروع به صف بندی کرد تا دوباره به رقابت برگردد.

دلیل اصلی این حرکت رو به رشد می‌تواند به دلیل به روزرسانی های File System بیت تورنت باشد که در 4 آوریل اعلام شد. این شامل “افزایش تمرکززدایی از شبکه BTFS” و تکمیل “حالت تعمیر” و “حالت چالش” مداوم در میان چندین به روزرسانی است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها