Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌ها نشان از خرید شیبا اینو توسط نهنگ‌ها را می‌دهد. نهنگ‌های ارز شیبا اینو 42 درصد SHIB بیشتر به کیف پول خود در 24 ساعت گذشته اضافه کردند، اما به نظر نمی‌رسد این حجم از معاملات به آینده ارز شیبا و قیمت آن واکنش مثبتی نشان دهد.

به گفته WhaleStats، “فروش جمعه سیاه” اکنون به پایان رسیده است، در حالی که آلت کوین‌های بزرگ و بیت کوین در حال بازگشت به موقعیت‌های قبل از دامپ خود هستند. از جمله آلت های کوچکتر مانند ارز شیبا اینو که با قدرت خرید زیادی از حساب‌های سطح نهنگ مواجه شدند.

میانگین موجودی ارز شیبا اینو

میانگین موجودی توکن‌ها از جمله ارز شیبا اینو در یک کیف پول، سیگنالی از احساسات کلی نسبت به یک دارایی توسط دارندگان بزرگ است. این وب‌سایت | WhaleStats همچنین کیف پول‌ها و پروژه‌های مبادله‌ای را برای نمایش دقیق‌تر توزیع وجوه حذف نمی‌کند.

بر اساس داده‌ها، ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم اکنون ۴۲ درصد توکن بیشتری نسبت به گذشته دارند. میانگین کل موجودی SHIB اکنون در 2.5 میلیارد توکن باقی مانده است.

پیش از این، نهنگ‌ها در صرافی‌های مختلف فعالیت بیشتری از خرید ارز شیبا نشان داده بودند. متأسفانه افزایش قدرت خرید نتوانست تأثیر قابل توجهی بر قیمت این رمز ارز داشته باشد.

آینده ارز شیبا اینو در حال حاضر با نوسانات کم سابقه معامله می‌شود و به مدت سه روز در همان سطح قیمت و در حدود 0.000039 دلار باقی مانده است.

حجم معاملات ارز شیبا کاهش می‌یابد

در حالی که میانگین موجودی SHIBA INU در آدرس‌های ردیف نهنگ به طور قابل توجهی افزایش یافته است، حجم معاملاتی که عمدتا توسط معامله گران خرده فروشی SHIB ارائه می‌شود به شدت و تا 36٪ کاهش یافته است.

دلایل پشت آن به احتمال زیاد به اصلاح بازار ارزهای دیجیتال و نوسان بسیار کم در جفت‌های معاملاتی SHIB/USD مرتبط است. افزایش محبوبیت SHIBA INU با نوسانات روزانه بسیار بالا همراه شد که به 70 درصد هم رسیده است.

با کاهش نوسانات به میانگین 10 درصد و اصلاح 60 درصدی قیمت، اکثر معامله گران خرده فروش، Shiba Inu را کنار گذاشته و وجوه خود را به سایر توکن‌ها یا کوین‌های محبوب منتقل کرده‌اند در حالی که تلاش می‌کنند از نوسانات سود بیشتری را دریافت کنند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها