Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگر رمزارز می‌گوید: “بهار کاردانو نزدیک است”

اخیراً، لارک دیویس، تحلیلگر محبوب رمزنگاری مستقر در نیوزیلند (TheCryptoLark در توییتر) در مورد اینکه چرا پیش بینی او در مورد کاردانو  بسیار صعودی است، صحبت کرد.

نظرات وی در ویدیویی در تاریخ 26 مه در کانال یوتیوب وی منتشر شد. در زیر چند نکته مهم در زیر آمده است:

من فکر می‌کنم که می‌توانیم کمی تابستان کاردانو را تجربه کنیم، بنابراین می‌توان گفت، با پیش بینی راه‌اندازی قرارداد هوشمند کاردانو، برنامه‌های جدید زیادی راه اندازی می‌شود. بنابراین در ویدئوی امروز می‌خواهم به تعدادی از آن پروژه‌ها اشاره کنم …

“من احساس می‌کنم کاردانو و پولکادات هر دو در حال حاضر واقعاً در وضعیت مشابهی قرار دارند که انتظارات باورنکردنی برای راه اندازی اکوسیستم‌های آنها بسیار زیاد است. بنابراین کاردانو بسیار نزدیک به قراردادهای هوشمند در شبکه اصلی می‌باشد. ”

“Tech این تأخیرها را دارد، اما صرف نظر از اینکه در ماه اوت باشد یا شاید کمی دیرتر، در سپتامبر منتشر می شود یا هر زمان دیگر، قراردادهای هوشمند در حال آمدن است و آنها خیلی زود به کاردانو می‌آیند. شما می‌توانید قیمت مورد انتظار را مشاهده کنید. بنابراین، زمانیکه قرارداد هوشمند آمد قیمت کاردانو بسیار افزایش می‌یابد. ”

“جالب است که او [یعنی چارلز هوسکینسون] همچنین گفت که ما برنامه Plutus Pioneer را نیز آغاز کرده‌ایم، و در آن پلتفرم در حال آموزش بیش از هزار توسعه دهنده هستیم که ابراز تمایل به نوشتن برنامه‌های غیرمتمرکز در کاردانو می‌کنند. ”

“این فوق العاده جالب است زیرا یکی از بزرگترین انتقادهایی که مردم به کاردانو وارد کرده‌اند همین موضوع است” خوب هیچ کس نمی‌خواهد بیاید و در Haskell کد نویسی کند “، اما اینجا آنها می‌توانند. آنها فقط به توسعه دهندگان آموزش می‌دهند … بنابراین، هزار توسعه دهنده آماده ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز در کاردانو هستند و البته مردم در حال ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز در کاردانو هستند. آنها منتظر یک برنامه پیشگام نیستند تا مجبور به انجام این کار شوند. بنابراین، قراردادهای هوشمند به زودی برای کاردانو در دسترس است، که بدیهی است انقلابی را در رابطه با کاردانو ایجاد خواهد کرد. ”

“آنچه ما نیاز داریم این قراردادهای هوشمند می‌باشند تا بتوانند اکوسیستم دیفای را آغاز کنند (بازارها، قرض‌ دادن، وام گرفتن، و همه مواردی که برای آنها نیاز به قراردادهای هوشمند دارید) و این خیلی زود انجام می‌شود”

“من فکر می‌کنم که مبدل ERC20 کاردانو در واقع یک نرم افزار است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های خود را از توکن‌های اتریوم به توکن‌های کاردانو تبدیل کنید. من فکر می‌کنم این مورد در بسیاری از پروژه‌ها محبوب شود. من فکر می‌کنم بسیاری از پروژه‌ها را می‌بینید که برای ادغام با کاردانو عجله دارند. “

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها