Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها, مقالات کیف پول‌ها

مونرو (ارز XMR) احتمالاً مشهورترین پرایوسی کوین در صنعت رمزنگاری است. 11 مورد بهترین کیف پول‌های مونرو را برای ذخیره سازی XMR لیست کردیم.

زمان مطالعه: 8 دقیقه

مونرو (ارز XMR) احتمالاً مشهورترین پرایوسی کوین در صنعت رمزنگاری است. مونرو به حریم خصوصی و امنیت کاربران خود بسیار توجه می‌کند. بلاکچین مونرو همراه با کوین اصلی آن ارز XMR قصد دارد معاملات رمزنگاری غیرقابل ردیابی را به جامعه ارائه دهد. درست مثل هر ارزهای رمزنگاری دیگر، مونرو به یک کیف پول دیجیتالی محکم و مطمئن نیاز دارد تا وجوه شما سالم و امن باشد. ما 11 مورد از بهترین کیف پول‌های مونرو را جمع آوری کرده‌ایم که گزینه خوبی برای ذخیره سازی ارز XMR به نظر می‌رسند.

بهترین کیف پول‌های مونرو :

Exodus Wallet

Ledger Nano S و Ledger Nano X

Monero GUI Wallet

Freewallet

Monerujo Wallet

MyMonero

Edge Wallet

کوینومی

ترزور

کیف پول کاغذی مونرو

کیف پول مونرو چیست؟

کیف پول مونرو محلی برای ذخیره ارز رمزنگاری شده مونرو است. مونرو یک ارز رمزنگاری غیرمتمرکز است که به حریم خصوصی و امنیت کاربر توجه زیادی می‌کند. کوین XMR بیش از پنج سال پیش منتشر شد.

این ارز رمزنگاری شده دستخوش تغییرات زیادی شده و از فراز و نشیب‌های بسیاری از جمله مهاجرت پروتکل اصلی جان سالم به در برد. اکنون مونرو از نظر سرمایه بازار در بین همه ارزهای رمزنگاری جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. در طول تاریخ خود، قیمت کوین XMR از چند دلار به چند صد دلار افزایش یافته است. بیایید بهترین کیف پول‌های مونرو را بررسی کنیم تا بهترین مکان برای ذخیره ارز XMR را کشف کنیم.

لیست 11 بهترین کیف پول های مونرو در سال 2023

شماره 1: کیف پول اکسودوس

کیف پول چند ارزی Exodus تقریباً شش سال است که اعتبار خود را ثابت کرده است. کیف پول دارای UX / UI ساده و بومی است که به هر کاربر اجازه می‌دهد، حتی اگر اولین روز کاربر برای کار با ارزهای رمزنگاری باشد، یکپارچه با آن تعامل کند. Exodus از بیش از 125 دارایی دیجیتال، از جمله مونرو پشتیبانی می‌کند.

تیم پشتیبانی آن به دنبال نیازهای جامعه، دسترسی به کیف پول Exodus را افزایش داد، بنابراین اکنون می‌توانید آن را از طریق رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه دانلود کنید. نسخه دسک تاپ Exodus برای macOS، Windows و Linux در دسترس است. برنامه تلفن همراه Exodus برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است. Exodus علاوه بر اینکه کیف پول دیجیتالی مناسبی برای استفاده روزمره است، ادعا می‌کند که یک گزینه ذخیره امن ارز رمزنگاری است.

نوع کیف پول: گرم

دارایی‌های مورد پشتیبانی: BTC ، ETH ، EOS ، XMR ، ADA ، XLM ، TRON ، USDT ، BCH ، LTC ، DASH ، BNB ، TOMO ، ATOM و غیره

سیستم عامل‌های موجود: iOS ، Android ، macOS ، Windows ، Linux ؛

امتیاز تراست پایلوت: 3.0

سال راه اندازی: 2015.

وب سایت رسمی

شماره 2 و 3:  کیف پول لجر نانو S و لجر نانو X

لجر نانو مدل S و X امکان ذخیره سازی سرد را برای محدوده ارزهای رمزنگاری (1000+) فراهم می‌کند. این نوع فضای ذخیره سازی با هر دو دستگاه دسک تاپ و موبایل اندروید سازگار است (برای iOS می‌توانید از Ledger Nano X و Ledger Nano S استفاده کنید زیرا با ویندوز، Linux و macOS سازگار هستند)

Ledger Nano یک دستگاه قابل حمل کوچک است که دارایی‌های رمزنگاری شما را با بالاترین سطح امنیت نگهداری می‌کند. این دستگاه USB مانند تمام کلیدهای خصوصی را نگه می‌دارد و بر روی پلتفرم Blockchain Open Ledger کار می‌کند. این دستگاه شامل پین کد، احراز هویت 2 مرحله‌ای (2FA) و یک عبارت هسته‌ است که به شما کمک می‌کند کیف پول خود را در صورت سرقت، آسیب دیدگی و غیره بازیابی کنید. بطور کلی، کیف پول سخت افزاری یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای ذخیره XMR یا هر ارز رمزنگاری دیگر است. از آنجا که کیف پول‌های Ledger Nano دستگاه‌های فیزیکی هستند، لازم است قبل از شروع استفاده از کیف پول، آنها را خریداری کنید. در حال حاضر می‌توان Ledger Nano S را با قیمتی حدود 75 دلار و Ledger Nano X را با 145 دلار خرید.

نوع کیف پول: سرد ؛

دارایی‌های پشتیبانی شده: BTC ، ETH ، EOS ، XMR ، ADA ، XLM ، TRON ، USDT ، BCH و بسیاری دیگر.

سیستم عامل‌های موجود: macOS ، Windows ، Linux ؛

امتیاز پایلوت تراست: 3.3

سال راه اندازی: 2014

وب سایت رسمی

شماره 4: ;کیف پول Monero GUI Wallet

Monero GUI Wallet یک کیف پول دسکتاپ رسمی و منبع باز است که برای macOS، ویندوز و لینوکس در دسترس است.

Monero GUI wallet یک کیف پول گره کامل است که شما را ملزم به بارگیری و همگام سازی بلاکچین کامل Monero می‌کند. با این حال، نگران پیچیدگی نام کیف پول نباشید. کیف پول Monero GUI دارای UX / UI بسیار بومی است و برای تازه کارهای رمزنگاری مناسب است. اگر می‌خواهید XMR را سریعاً دریافت و در حالی که کنترل وجه خود را در اختیار دارید، ارسال کنید، پس کیف پول GUI Monero انتخاب صحیحی است.

رمز عبور از کیف پول GUI XMR محافظت می‌کند. علاوه بر این، بهتر است یک عبارت هسته‌ای 25 کلمه‌ای ایجاد کنید تا ذخیره سازی خود را امن‌تر کنید.

نوع کیف پول: داغ

دارایی‌های پشتیبانی شده: مونرو

سیستم عامل‌های موجود: MacOS، Windows، Linux

وب سایت رسمی

شماره 5: کیف پول فری ولت

در خانواده کیف پول‌های رمزنگاری، Freewallet، دسترسی سریع به رمزنگاری‌های اصلی مانند BTC، ETH، XMR و بسیاری دیگر را در قالب کیف پول‌های جداگانه فراهم می‌کند. همانطور که از نام دیده می‌شود، استفاده از FreeWallet کاملا رایگان است و می‌تواند بر روی دستگاه‌های تلفن همراه اندروید و iOS نصب شود. ثبت نام چند دقیقه طول می‌کشد و به شما اجازه می‌دهد از حساب Google، Facebook، WhatsApp یا Apple خود استفاده کنید.

Monero FreeWallet کاربران را قادر می‌سازد تا جزئیات تراکنش XMR را پیگیری، دریافت، مبادله و فروشگاه Monero را به روشی امن و راحت نگهداری می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند ارز رمزنگاری XMR را با یک کارت بانکی در برنامه خریداری کنند. اطمینان حاصل کنید که وجوه شما با یک کد 2FA و یک پین محافظت می‌شود.

نوع کیف پول: داغ

دارایی‌های پشتیبانی شده: BTC، ETH، EOS، XMR، ADA، XLM، TRON، BTG و غیره

سیستم عامل‌های موجود: iOS، اندروید

امتیاز تراست پایلوت:  3.8

سال راه اندازی: 2017

وب سایت رسمی

شماره 6: کیف پول Monerujo

Monerujo یک کیف پول مونرو و منبع باز برای دستگاه‌های اندروید توصیه شده توسط وب سایت رسمی مونرو است. این کیف پول دارای رابط کاربر پسند و تجربه کاربر بومی است.

این کیف پول شامل یک اسکنر کد QR ایجاد شده است. این بدان معنی است که شما نیازی به تایپ یک آدرس طولانی ندارید و فقط تصویر کد QR را آپلود کنید. شما می‌توانید از یک گره از راه دور برای همگام سازی با بلاکچین مونرو استفاده کنید یا فقط گره خود را ایجاد کنید. این مزیت باعث می‌شود برنامه بر روی دستگاه شما بسیار سبک باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب آن داشتن یک آدرس پرداخت بیت کوین است. نیازی به استفاده از XMR به BTC Exchange وجود ندارد زیرا شما می‌توانید دارایی‌های XMR خود را به طور مستقیم به آدرس بیت کوین انتقال دهید.

نوع کیف پول: داغ

دارایی‌های پشتیبانی شده: مونرو

سیستم عامل‌های موجود:اندروید

سال راه اندازی: 2017

وب سایت رسمی

شماره 7: کیف پول MyMonero

MyMonero یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال در میان جامعه مونرو است. توسعه آن در سال 2014، همراه با توسعه هسته مونرو انجام شد. این واقعیت اعتماد زیادی به کیف پول می‌دهد و گزینه‌ای مناسب برای ذخیره مونرو را فراهم می‌کند. کیف پول دسکتاپ MyMonero سازگار با سیستم عامل‌های اصلی MacOS، ویندوز و لینوکس است. لطفا توجه بیشتری به این واقعیت داشته باشید که برنامه MyMonero Mobile فقط برای دستگاه‌های iOS در دسترس است. برنامه MyMonero را از Google Play دانلود نکنید!

از آنجا که بلکچین مونرو بر امنیت اطلاعات خصوصی و ناشناس بودن تمرکز دارد، MyMonero تلاش می‌کند تا همان دیدگاه را دنبال کند. تمام داده‌های برنامه به شدت رمزگذاری شده‌اند، در حالی که MyMonero هر گونه ورود به سیستمی را حفظ نمی‌کند. کاربران همچنین می‌توانند به سرور خود متصل شوند.

نوع کیف پول: داغ

دارایی‌های پشتیبانی شده: مونرو

سیستم عامل‌های موجود: iOS، آندروید، MacOS، ویندوز، لینوکس

امتیاز تراست پایلوت:  3.9

وب سایت رسمی

شماره 8: کیف پول Edgewallet

Edge یک کیف پول دارای چند ارز رمزنگاری است که از مونرو ، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و همه کوین‌های استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کند. این کیف پول هم برای iOS و هم برای Android در دسترس است و برای مبتدیان نیز توصیه می‌شود. کیف پول Edge که یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های مونرو است، ویژگی‌های امنیتی درجه یک را ارائه می‌دهد: احراز هویت 2 مرحله‌ای و کد منحصر به فردی که هر بار وارد برنامه می‌شوید به دستگاه شما ارسال می‌شود.

نوع کیف پول: داغ

دارایی‌های پشتیبانی شده: XMR ، BTC ، ETH ، LTC ، XLM ، EOS ، BCH ، XRP و غیره

بسترهای نرم افزاری: iOS ، Android

سال راه اندازی: 2014

امتیاز تراست پایلوت: 4.3

وب سایت رسمی

شماره 9: کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی درست در لیست بهترین کیف پول‌های مونرو قرار دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های امنیتی، پشتیبان گیری یکباره داده‌ها در هنگام ثبت نام کاربر است. در کیف پول Coinomi، عملیات تبادل ارز نیز توسط پلتفرم Changelly انجام می‌شود. ترکیب این دو سرعت تبادل ارز را به میزان قابل توجهی تسریع می‌کند. این ویژگی به پلتفرم یک مزیت عمده نسبت به کیف پول‌هایی که فقط دارای یک سرویس داخلی هستند ارائه می‌دهد. نکته آخر اینکه Coinomi از چندین زبان خارجی نیز پشتیبانی می‌کند.

ذخیره سازی مونرو در کیف پول Coinomi ممکن است خیال شما را از امنیت نگهداری مونرو راحت کند.

نوع کیف پول: داغ

دارایی‌های پشتیبانی شده: BTC ، ETH ، EOS ، XMR ، ADA ، XLM ، TRON ، USDT ، BCH ، LTC ، DASH ، BNB ، TOMO ، ATOM و غیره

سیستم عامل‌های موجود: iOS ، Android ، macOS ، ویندوز، لینوکس

امتیاز تراست پایلوت: 4.8

سال راه اندازی: 2014

وب سایت رسمی

شماره 10: کیف پول ترزور

کیف پول ترزور Trezor یکی دیگر از راه حل‌های سخت افزاری برای ذخیره سازی ارز رمزنگاری است. Trezor، رقیب اصلی دیگر کیف پول‌های سخت افزاری مانند Ledger Nano و BC Vault است. Trezor دسترسی سریع به بیش از 1000 کوین و توکن‌های رمزنگاری را فراهم می‌کند و ذخیره سازی امن را برای هر یک از دارایی‌های رمزنگاری فراهم می‌کند. ما قبلا ذکر کرده‌ایم که کیف پول‌های سخت افزاری به عنوان یکی از امن‌ترین راه‌ها برای حفظ رمزنگاری هستند. Trezor یک مثال کامل از اعتماد، در دسترس بودن و ایمنی است.

Trezor دارای شهرت تقریبا بی نظیر در میان علاقه مندان به ارز رمزنگاری است و به طور مداوم دستگاه خود را به روز رسانی می‌کند تا کاربران از ویژگی‌های بروز آن استفاده کنند. به عنوان یک پاداش، کیف پول Trezor یک کیف پول سرد است و می‌تواند به طیف وسیعی از دستگاه‌های قابل حمل شما متصل شود. هزینه چنین کیف پول سخت افزاری حدود 95 دلار است.

نوع کیف پول: سرد

دارایی‌های پشتیبانی شده: BTC، ETH، EOS، XMR، ADA، XLM، TRON، +1000 توکن دیجیتال

سیستم عامل‌های موجود: MacOS، Windows، Linux

امتیاز تراست پایلوت: 3.3

سال راه اندازی: 2012

وب سایت رسمی

شماره 11: کیف پول کاغذی مونرو

داشتن یک کیف پول کاغذی برای ذخیره سازی ارز رمزنگاری احتمالا یکی از امن‌ترین گزینه‌های ممکن است. کیف پول کاغذی مونرو اساسا یک قطعه کاغذ با یک کد QR نوشته شده / چاپ شده از هر دو کلید خصوصی و عمومی در آن است. گاهی اوقات کاربران فقط رشته اعداد و حروف را چاپ می‌کنند که کلیدهای خصوصی و عمومی خود را نشان می‌دهند. با این حال، باید برخی از قوانین اساسی را در هنگام کار با کیف پول کاغذ مونرو به یاد داشته باشید.

مرحله 1. یک ایجاد کننده کیف پول کاغذی را انتخاب کنید

مرحله 2. کامپیوتر خود را آماده کنید

مرحله 3. یک ایجاد کننده آفلاین را دانلود کنید

مرحله 4. کلیدهای خصوصی و عمومی مونرو را تولید کنید

مرحله 5. یک جفت کلیدهای دیجیتال را چاپ کنید

مرحله 6. فراموش نکنید که تاریخچه مرورگر را پاک کنید و تمام اطلاعات حیاتی را از چاپگر خود حذف کنید.

سوالات متداول در مورد کیف پول مونرو

چگونه به کیف پول مونرو دسترسی داشته باشم؟

ما لینک‌های فعال را به وب سایت‌های رسمی بهترین کیف پول مونرو قرار داده‌ایم. یکی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد و فراموش نکنید که قبل از استفاده از هر یک از آنها تحقیقات خود را انجام دهید.

بهترین کیف پول مونرو چیست؟

ما نمی‌توانیم مطمئن بگوییم که بهترین کیف پول مونرو کدام است از آنجایی که هر فرد ترجیحات خود را دارد. با این حال، سعی کردیم کیف پول‌های مختلف در عین حال پیشرفته مونرو را جمع آوری کنیم تا بتوانید یکی را انتخاب کنید.

چگونه یک کیف پول مونرو دریافت کنم؟

هنگامی که کیف پول مونرو خود را انتخاب می‌کنید، فقط از وب سایت آن برنامه ذخیره سازی مونرو انتخاب کنید. به صحت منابع توجه کنید. برای انجام این کار، قانون طلایی صنعت ارزهای رمزنگاری را فراموش نکنید (تحقیق خود را انجام دهید).

نوع کیف پول مونرو را که می‌خواهید استفاده کنید (داغ، سرد و غیره) را انتخاب کنید. اکثر کیف پول‌های وب، موبایل و رومیزی رایگان هستند. با این حال، هزینه برای کیف پول‌های سخت افزاری نیز سودآور است.

آیا کیف پول Monero Gui امن است؟

هنگام استفاده از کیف پول Monero Gui، کاربران کلیدهای خصوصی خود را کنترل می‌کنند. با این حال، باید اقدامات امنیتی خاصی را دنبال کنید و اقدامات لازم را به منظور حفظ وجوه خود انجام دهید.

امیدواریم مطلب معرفی بهترین کیف پول‌‌های مونرو مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها