اخبار آلتکوین‌ها

انتشار لایه دوم ماتیک پالیگان ؛ رشد 42 درصدی ارز ماتیک

با افزایش حجم  TVL در کوییک سواپ، همراه با رشد مداوم تعداد پروژه‌های پیوسته به پالیگان ، تحلیل‌گران معتقدند که قیمت ارز ماتیک کمتر از ارزش واقعی آن تعیین شده است.

به تازگی راه حل‌های لایه 1 مانند سولانا (SOL) و کازماس (ATOM) به لطف زمان معاملات سریعتر شبکه‌های آنها و کارمزد پایین‌تر در مقایسه با شبکه اتریوم، مورد توجه قرار گرفته‌اند. تمرکز بیشتری حتی بر راه حل‌های لایه 2 شده است که می‌تواند به اتریوم کمک کند تا با ادامه روند تغییر جهت به سمت اثبات سهام، در این رقابت پابرجا بماند.

یکی از پروژه‌هایی که طی 2 ماه گذشته شاهد افزایش فعالیت و معاملات کاربران بوده است، پالیگان (MATIC)، بستری برای مقیاس گذاری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن بوده است.

داده‌های حاصل از بازارهای کوین‌تلگراف و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که از زمان نزولی بودن بازار در 18 آوریل به پایین 0.26 دلار، قیمت ارز ماتیک پنجاه درصد افزایش یافته و به 0.39 دلار رسیده است زیرا پذیرش پلتفرم لایه 2 آن در حال افزایش است.

پروژه‌های محبوب به پالیگان مهاجرت می‌کنند

به دنبال اعلام در اوایل ماه فوریه مبنی بر تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان به عنوان بخشی از تلاش برای تبدیل شدن به لایه 2 برای شبکه اتریوم، این پروتکل در پذیرش کاربر و پروژه افزایش قابل توجهی داشته است. ادغام با آوی ، سوشی سواپ ، اپن سی ، کرو فایننس ، دیسنترالند و بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌های بزرگ دیفای.

TVL بر روی آوی بر روی پالیگان نزدیک به 1 میلیارد. ارز ماتیک کمتر از ارزش واقعی آن ارزش گذاری شده است. – لارک دیویس (TheCryptoLark) 25 آوریل 2021

از زمان تغییر نام تجاری، چندین پروژه غیرمتمرکز مالی (دیفای) و پروژه‌های مربوط به توکن غیر قابل تبدیل تصمیم به ادغام با پالیگان گرفته‌اند تا از محیط سریع و کم هزینه آن استفاده کنند.

برخی از ادغام‌های مهم دیفای شامل صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ (SUSHI) و کروفایننس (CRV) است، در حالی که سوشی سواپ ، اپن سی ، دیسنترالند نیز از جوامع بزرگ NFT هستند که اکنون از شبکه پالیگان استفاده می‌کنند.

در تاریخ 31 مارس، پلتفرم محبوب وام دهی آوی اعلام کرد که در حال بررسی “مرزهای جدید مقیاس پذیری” با پالیگان است و راه اندازی آوی بر روی لایه 2 آن به سرعت باعث 1 میلیارد دلار نقدینگی و بیش از 7200 کاربر فقط 10 روز بعد از راه اندازی آن شد.

یک روز بزرگ برای پالیگان و کل اکوسیستم اتریوم.

1 میلیارد دلار نقدینگی و 7.2 هزار کاربر بر روی یک اپلیکیشن تنها بعد از 10 روز از راه‌اندازی!

با تشکر فراوان از تیم شگفت انگیز Aave و کل جامعه اتریوم!

این تازه آغاز کار است، با ما همراه باشید!

– میهایلو بجلیچ (MihailoBjelic) 24 آوریل 2021

حجم DEX افزایش می‌یابد

صرافی‌های غیرمتمرکز محبوب مانند یونی سواپ و سوشی سواپ یک نیروی اصلی برای رشد دیفای و بخش ارزهای رمزنگاری شده در کل سال گذشته بود که اهمیت DEX با عملکرد مناسب را برای رشد اکوسیستم نشان می‌دهد. در حالی که سوشی سواپ یکی از پروتکل‌هایی است که با شبکه پالیگان همراه با تعداد زیادی بلاکچین ادغام شده است، کوئیک سواپ پروژه‌ای است که صرفاً بر افزایش نقدینگی موجود برای اکوسیستم پالیگان متمرکز است.

نمودار شبکه پولیژن

همانطور که در نمودارهای بالا مشاهده می‌شود، نقدینگی و حجم معاملات در کوئیک سواپ از اواخر فوریه به شدت افزایش یافت و این روند در تمام ماه مارس ادامه داشت. طی دو هفته گذشته، حجم بطور قابل توجه در پلتفرم افزایش یافته است و این مربوط به پذیرش‌های اخیر پالیگان است.

افزایش فعالیت در صرافی‌های غیرمتمرکز تا حدودی به دلیل افزایش لیست پروژه‌های موجود در پالیگان است. با نگاهی سریع به توییتر پروژه، لیستی طولانی از ادغام‌های اخیر شامل IoTeX (IOTX) ، Everipedia (IQ) ، Gelato Network (GELATO) ، Just Bet (WINR) و Umbrella Network (UMB) را نشان می‌دهد که تنها چندین مورد از آنها را نشان می‌دهد.

اگر جلوتر برویم، احتمالاً تعداد فزاینده‌ای از پروژه‌های مستقر در اتریوم به دنبال محیطی سریعتر و کم‌هزینه‌تر خواهند بود که به آنها امکان می‌دهد در پلتفرم قرارداد هوشمند باقی بمانند. اگر آنها به پالیگان تغییر مسیر دهند، احتمال افزایش قابل توجهی وجود دارد و رشد فعلی قیمت ارز ماتیک و افزایش TVL کوئیک سواپ هر دو اثبات این است که این پروتکل یک رقیب لایه 2 قوی است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا