اخبار بیت کوین

12 هزار بیت کوین از کوین بیس برداشت شد

12 هزار بیت کوین از کوین بیس برداشت شد، آیا نهنگ‌ها بازنشسته می‌شوند؟

کوین بیس، معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده، در سال جاری محل چندین خرید بزرگ بیت کوین بوده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد انتقال ناگهانی بیش از 10،000 بیت کوین به کیف پول‌های خصوصی غیر معمول نیست، اما نشان دهنده این است که ذخیره بیت کوین برای طولانی مدت بیشتر از فروش آن مورد توجه معامله گران بزرگ است.

از آنجا که سرمایه گذاران خرده فروش به دلیل مشارکت بالای سازمان‌ها با کمبود نقدینگی مواجه هستند، طی چند ماه گذشته بیت کوین به طور منظم از کوین بیس خارج می‌شود. این واضح است، زیرا بیت کوین در سالهای اخیر با بازدهی بیش از 100٪ در سه ماهه اول سال 2021 از هر دسته از دارایی سازمان‌ها بهتر عمل کرده است.

در سه ماهه اول، درصد عرضه بیت کوین متعلق به آدرس‌های نهنگ‌ها با بیش از 100 هزار بیت کوین 200  درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌های Santiment، ارائه دهنده داده‌های زنجیره‌ای:

درصد عرضه بیت کوین توسط آدرس‌های نهنگ‌ها که دارای 100 هزار بیت کوین هستند از  ٪ 0.76 در 11 هفته قبل به 2.20٪، (بالاترین سطح در 11 ماه گذشته)، رسیده است. در همین حال، آدرس‌های کوچکتر از 1000 بیت کوین تا 100000 بیت کوین طی همین 11 هفته از 42.4٪ به 39.5٪ کاهش یافته است.

از نظر لکس مسکوفسکی، نوع سرمایه گذار در پشت چنین معاملاتی هنوز نامشخص است (می‌تواند یک شخص خصوصی یا یک گروه کوچک باشد یا همچنین یک سرمایه گذار سازمانی یا یک شرکت باشد.

وی درباره داده‌های Glassnode اظهار کرد:

موسسات یا نه، هنوز هم خروجی قابل توجهی است.

داده‌ها با اندیکاتورهای رو به افزایش صعودی سازگار هستند. در این هفته، رافائل شولتزه-كرافت، بنیانگذار Glassnode، به افزایش به اصطلاح حد سرمایه بیت کوین (Rcap) اشاره كرد كه حمایت کننده تز عمومی خرید است.

حد سرمایه، محاسبه ارزش بازار بیت کوین بر اساس جدیدترین قیمت هر کوین است. این داده‌ها اطلاعات ارزشمندی در مورد ترکیب بازار و احساسات معامله گران و همچنین مجموع سرمایه بازار که به شدت متفاوت از سرمایه بازار متعارف ارائه می‌دهد.

شولتزه-کرافت روز جمعه توییت کرد:

ورودی سرمایه بی سابقه به بیت کوین که با استفاده از سرمایه واقعی تحقق می‌یابد. طی 6 ماه گذشته، سقف تحقق یافته 250 میلیارد دلار افزایش یافته است ( 200 ~ افزایش. بازار به شدت صعودی).

ورود سرمایه بی سابقه به  بیت کوین که با استفاده از بزرگ نمایی اندازه گیری می‌شود

طی 6 ماه گذشته، سقف تحقق یافته 250 میلیارد دلار افزایشً یافته است ( 200 ~ افزایش. بازار کاملا صعودی).

– رافائل شولتزه-کرافت (@ 3ocortex)  6 مه 2021

وی در ادامه گفت که حد تحقق یافته به همان میزان مجموع بازار متعارف بیت کوین از دسامبر 2020 افزایش یافته است.

Rcap، در مقایسه با سقف متعارف، هنوز می‌تواند به طرز چشمگیری افزایش یابد تا اینکه نشانه پایان بازار صعودی دیده شود. MVRV، که نسبت این دو معیار را محاسبه می‌کند، در این هفته 4.4 بود، در حالی که 7.6 در فوریه کاهش داشت و در قله‌های قبلی چرخه بازار بیش از 10 بود.

وی ادامه داد:

ما هنوز ترس واقعی ناشی از موسسات را تجربه نکرده ایم. تیموتی کیم در پاسخ به اعداد Glassnode گفت: این ترس خواهد آمد.

Grayscale، بزرگترین مدیر صندوق بیت کوین در جهان، همچنین علاقه خود را برای تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به Bitcoin ETF ابراز کرده است. به دنبال هیاهوی گسترده در مورد اولین ETF بیت کوین ایالات متحده، سهام Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) طی ماه گذشته با کاهش معامله شده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا