اخبار بیت کوین

خروج 141 میلیون دلار سرمایه از بیت کوین توسط موسسات

ثبت خروج 141 میلیون دلار از محصولات بیت کوین نشان می‌دهد دیدگاه موسسات در مورد بیت کوین نزولی است

موسسات سرمایه گذاری طی هفته گذشته رکورد 141 میلیون دلار برداشت از محصولات سرمایه گذاری بیت کوین را ثبت کردند.

آخرین گزارش شرکت تحلیلی کوین شیرز نشان می‌دهد که خروجی از محصولات سرمایه گذاری BTC همچنان افزایش یافته است.

طبق گزارش هفتگی جریان سرمایه دارایی دیجیتال کوین شیرز، موسسات سرمایه گذاری همچنان به خروج از بیت کوین ادامه می‌دهند، در حالیکه محصولات سرمایه گذاری BTC در هفته گذشته شاهد رکورد خروج 141 میلیون دلار بوده‌اند.

این داده‌ها پس از فروش سنگین موسسات در بحبوحه بحران چشمگیر بازار رمزنگاری ماه مه است، موسسات  تقریباً 100 میلیون دلار از محصولات رمزنگاری بین 10 مه و 16 مه برداشت کرده‌اند.

حجم معاملات محصولات BTC نیز به شدت در حال کاهش است، در هفته اول ژوئن 62٪ افت فعالیت معاملاتی نسبت به میانگین هفتگی ماه مه مشاهده شده است.

علی رغم اینکه تمایلات موسسات نسبت به BTC از اوایل ماه مه نزولی شده است، کوین شیرز تاکید کرد که جریان خروجی کمتر از یک دهم جریان ورودی سال 2021 است:

“خروجی‌ها 8.3٪ از خالص ورودی‌های سال جاری را نشان می‌دهند و نسبت به خروجی‌هایی که در اوایل سال 2018 مشاهده شده‌اند، حداقل هستند.”

از ابتدای سال 2021، بیش از 4.2 میلیارد دلار سرمایه به محصولات بیت کوین وارد شده است که بیت کوین 65.9 درصد از کل سرمایه را در محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری قفل کرده است.

کاهش تقاضای موسسات برای بیت کوین با افزایش تمایل موسسات برای اتریوم همزمان شده است (اتر بیش از 26.8٪ از دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) را در اختیار دارد که پس از دریافت 33 میلیون دلار در هفته گذشته در حال حاضر در محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری قفل شده است.

کوین شیرز همچنین اشاره کرد که سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در محصولات ریپل  (XRP)و کاردانو  (ADA)هستند که XRP 7 میلیون دلار ورودی – که بیشترین ورودی هفتگی آن از آوریل است – و کاردانو  4.5 میلیون دلار ورودی را در هفته گذشته ثبت کرده‌اند.

طبق داده‌های CoinGecko، اتر همچنان به حرکت خود برای گرفتن جایگاه بیت کوین به عنوان بیشترین دارایی رمزنگاری غیر استیبل کوین معامله شده در بازارهای رمزنگاری ادامه می‌دهد.

طی 24 ساعت گذشته تقریباً 37.4 میلیارد دلار اتر معامله شده است. تتر 75 میلیارد دلار در روز معامله را ثبت کرده است. برای مقایسه، بیت کوین حجم معاملات 32.9 میلیارد دلار در 24 ساعت را پردازش کرده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا