Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین در طول سال گذشته به عنوان یکی از بالاترین دارایی ها در طول همه گیری ویروس کرونا نام خود را به ثبت رسانده است. طی ده سال گذشته، این بهترین نوع دارایی‌ها بوده. حداقل 10 برابر بیشتر از رتبه دوم بهترین‌ها!

همان‌طور که توسط چارلی بیللو، مدیر عامل و بنیان‌گذار مشاوران سرمایه مرکب ذکر شده است، بیت کوین با مقدار فوق‌العاده‌ای با متوسط ​​بازده سالانه بیش از 230٪ نسبت به سایر دارایی‌ها برجسته شده. بهترین دارایی بعد از بیت‌کوین با بازدهی 20٪ ثبت شده است.

در وهله دوم ، شاخص Nasdaq 100 ایالات متحده به‌دنبال بازدهی 20٪ برای سرمایه گذاری است. در رده های سوم و چهارم سهام های بزرگ و کوچک ایالات متحده به ترتیب با 14 و 12.9 درصد قرار دارند. سایر کلاسهای دارایی طی دهه گذشته به زیر 10٪ بازده سالانه رسیده‌اند.

طلا در برابر بیت کوین

با نگاهی به عمل‌کرد طلا از سال 2011، این فلز گران‌بها بازدهی سالانه فقط 1.5 درصد داشته است. در مقایسه با 230.6٪ Bitcoin، عمل‌کرد طلا شوکه‌کننده است!. این امر، به ویژه این‌که از یازده سال گذشته نیز محاسبه شده؛ بیت کوین به مدت نه سال سود کسب کرده، اما طلا فقط شش سال سود کسب کرده است. علاوه‌بر این‌، قیمت بیت کوین با توجه به سال جاری 109٪ افزایش نشان می‌دهد در حالی که طلا با ضرر خالص 9.5٪ اوضاع جالبی ندارد.

بیت کوین در طول سال‌ها

با نگاهی به داده‌ها؛ بهترین سال بیت کوین در سال 2013 با افزایش چشمگیر 5507 درصدی همراه بوده. طی سال‌های گذشته، تنها در دو مورد از یازده سال گذشته (از جمله 2021) با ضرر 58 درصدی در سال 2014 و با افت 74 درصدی در سال 2018، ضرر داشته است. کمترین سود بیت‌کوین در سال 2015 بود که بیت کوین فقط 35٪ سود کسب کرد که آن هم سود نسبتا خوبی است!

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها