اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین حداقل 100 هزار دلار خواهد شد!

آیا بیت کوین هنوز 100000 دلار خواهد رسید؟ CryBto Analyst PlanB وضعیت بازار بیت کوین را تحلیل می‌کند.

یک تحلیلگر مشهور با تعداد دنبال کننده زیاد و اولین کسی که مدل بورس سهام (S2F) را برای بیت کوین بکار برد، پس از سقوط شدید ارز رمزنگاری شده از بالاترین حد خود، نظرات خود را در مورد وضعیت بازار BTC به اشتراک می‌گذارد.

در مصاحبه جدید با اسكات ملكر، PlanB تأكید کرد كه مدلهای موجود در بازار كه قیمت بیت کوین را 100000 یا 288،000 دلار پیش بینی می‌کنند، هنوز سالم هستند.

“پاسخ کوتاه [است] فکر می‌کنم در نیمه راه هستیم. صحبت‌های من بسیار مبتنی بر داده‌هاست… من به مدل جریان پول به سهام (S2F) و مدل جریان پول به سهام X (S2FX) نگاه می‌کنم، و هر دو مدل در واقع نشان می‌دهد که ما قطعاً در پایان چرخه نیستیم. اگر مدل X (S2FX) را دنبال کنید به طور متوسط ​​تا 100000 دلار یا 288،000 دلار به طور متوسط ​​می‌توان رسید. ”

بر اساس گفته‌های PlanB، داده‌های دیگری به غیر از مدل‌های S2F وی حاکی از آن است که بازار صعودی بیت کوین هنوز تمام نشده است.

“من فقط مدل‌های جریان پول به سهام را نگاه نمی‌کنم. من همچنین به داده‌های زنجیره‌ای نگاه می‌کنم و شاخص‌های زنجیره‌ای خودم را می‌سازم. من از داده‌های Glassnode یا CoinMetrics استفاده نمی‌کنم، بلکه همه داده‌ها را از گره خود استخراج می‌کنم و آنها را خرد می‌کنم. اگر به داده‌های درون زنجیره‌ای نگاه کنید، که گنجینه‌ای برای ساخت سیگنال و جمع آوری الگوها است … کاملاً واضح است که ما در نیمه راه هستیم و با کمبود کوین روبرو می‌شویم و به سطوحی می‌رسیم که دقیقاً مانند نیمی از سطح کمبود در سال‌های 2017 و 2013 بود. از این دو زاویه، کاملاً مطمئن باشید که ما هنوز بالاترین سطح را ندیده‌ایم.

علیرغم سقوط بیت کوین از بالاترین میزان خود در 64،863.10 دلار به پایین‌ترین سطح 90 روزه خود، 30،681 دلار، PlanB تأکید می‌کند که یک بحران عرضه در مورد بیت کوین اتفاق خواهد افتاد.

“من کمبود را در زنجیره می‌بینم، نه تنها در صرافی‌ها  بلکه در زنجیره. کمبود واقعی است. ماههاست که این کمبود در حال ایجاد شدن است و از دسامبر سرعت بیشتری می‌گیرد. ”

روز چهارشنبه، PlanB اعتبار S2F و S2FX را مورد تاکید قرار داد و گفت که بیت کوین حتی پس از بزرگترین سقوط BTC از زمان ترس ناشی از ویروس کرونا، در محدوده این دو مدل بوده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا