Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به دلیل ترکیبی از عوامل فنی منفی و فنی، بیت کوین طی چهار ساعت 6٪ کاهش یافت. قیمت بیت کوین (BTC) با باز شدن دوباره کندل هفتگی در 15 مارس ناگهان 6 درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسد سه عامل در تضعیف حرکت بیت کوین نقش دارند، باید بدانید که نرخ‌های مالی بالا و ورودی های ثابت بیت کوین در درجه اول بازار را به سمت بالا می‌کشاند.

هنگامی که یک کندل هفتگی جدید باز می‌شود، بیت کوین به طور معمول نوسان زیادی پیدا می‌کند به‌همین دلیل روند روز دوشنبه می‌تواند عملکرد بیت کوین را در بقیه هفته تعیین کند. در چند ساعت گذشته، همان‌طور که تاجری با نام مستعار “Rekt Capital” اشاره کرد، بیت کوین یک حرکت صعودی بیش از حد گسترده را تجربه کرده. در نتیجه می‌توان گفت BTC می‌تواند در حال مشاهده یک “بازنشانی ناپایدار” باشد. او عنوان نمود:

“BTC به سمت ناحیه قرمز عقب کشیده شده است. او افزود همچنان اول راه است، بنابراین قیمت هنوز هم می‌تواند نسبت به این وضعیت بدتر هم شود”

به گفته کارشناسان اگر بیت کوین نتواند از منطقه 55000 دلار بازگردد اصلاح تا سطح 46700 دلار امکان‌پذیر است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها