اخبار بیت کوین

تحلیلگر بزرگ: بازار صعودی بیت کوین هنوز تمام نشده است

معامله گر ارز دیجیتال تایلر سووپ می‌گوید، بازار صعودی قیمت بیت کوین بسیار بزرگتر از گذشته است.

تایلر سووپ، تحلیلگر و تأثیرگذار بازار ارزهای رمزنگاری می‌گوید که بازار گاوی بیت کوین علی رغم افت 50 درصدی اخیر BTC از سقف تاریخی خود، هنوز هم دست نخورده است.

در یک ویدیوی جدید، میزبان Chico Crypto به 244،000 مشترک یوتیوب خود گفت که او کار تحلیلگران زنجیره‌ای را دنبال می‌کند که سیگنال‌های صعودی بلند مدت برای بیت کوین ارائه می‌دهند.

“ویلیام کلمنته III اظهار داشت:” سقف‌های جدیدی هر روزه در مقدار ذخیره بیت کوین در آدرس‌های کیف پول طی این دوره افت قیمت دیده می‌شود. “بنابراین آدرس‌های ذخیره در حال جمع آوری بیت کوین هستند، که معمولاً از نهنگ‌ها هستند.”

“این گفته بسیار بزرگ است، این گفته از طرف لکس موسکوسکی در توییتر است. وی گفت، “تمام آلت کوین‌های موجود در صرافی به بالاترین حد خود رسیده‌اند.” بنابراین اساساً مردم صرفاً به دلار تبدیل نمی‌کنند تا آن را به طور کامل از بازار خارج کنند. آنها را به استیبل کوین تبدیل می‌کنند، که به نظر من، نشان می‌دهد که آماده می‌شوند تا آن را دوباره وارد بازار کنند. آنها منتظر یک فرصت مناسب هستند.

این فرصت خیلی سریع به زودی ایجاد خواهد شد. ”

این معامله گر رمزنگاری همچنین به یک پست برتر در subreddit بیت کوین اشاره می‌کند که چهار سیگنال اصلی بازار صعودی رمزنگاری را مورد تاکید قرار داده است. براساس گفته‌های سووپ، براساس این چهار شاخص برتر ما هنوز وارد بازار خرسی نشده‌ایم.

“او گفت، فقط مدل ورود سرمایه به سهام تنها دلیل برای صحبت‌های تحلیل گران برتر نیست. واقعیت این است که بازارهای گاوی معمولاً 18 ماه دوام می‌آورند. این بازار 18 ماه را هنوز نگذرانده است.  ‘ما از مرز خط پنجم میانگین متحرک دو ساله عبور نکرده‌ایم و افزایش تصاعدی 16 درصد میانگین متحرک 200 هفته‌ای را در یک ماه تجربه نکرده‌ایم. ”

بنابراین بسیاری از اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال به ما نشان می‌دهند که ما حتی به اوج هم نزدیک نیستیم زیرا در گذشته، این اتفاقات پس از یک اجرای سهموی رخ داده است.

در مورد مرحله فعلی بازار گاوی، سووپ معتقد است که BTC در حال حاضر در حال ساخت پایه‌ای برای مرحله بعدی است.

“این زمان تثبیت قیمت است، جایی که ما در آن هستیم. منظور من این است که می‌توانید قیمت‌های بهتری را ببینید اما من سعی نمی‌کنم مواردی از این دست را بررسی کنم. این صحبت‌ها بسیار تخصصی است … در حال حاضر زمان تثبیت قیمت است. فقط در این دوره خرید انجام دهید. “

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا