Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی به تازگی توییت کرده است که این شرکت 253 بیت کوین دیگر با قیمت متوسط 59339 دلار برای هر سکه خریداری کرده است.

توییت مدیر عامل مایکروسافت

در حال حاضر این غول نرم افزار مالی 91،579 بیت کوین در اختیار دارد. خرید قبلی بیت کوین توسط این شرکت در تاریخ 5 مارس انجام شد، زمانی که این شرکت 205 بیت کوین جدید به دارایی های خود اضافه کرد ( به ارزش 10 میلیون دلار آن روز).

در 24 فوریه نیز این شرکت، 19452 بیت کوین با قیمت سرسام آور – 1.026 میلیارد دلار – به ترازنامه خود اضافه کرد. مدیرعامل مایکرو استراتژی، مایکل سایلور، اخیراً پس از شروع جذب مایکرواستراتژی در بیت کوین در آگوست سال گذشته، به یکی از تأثیرگذارترین اینفلوئنسر های بیت کوین تبدیل شده است.

پیش از این، سیلور در توئیتی نوشت كه مأموریت او اصلاح ترازنامه های جهانی است. وی حتی یک بار اعتراف کرد که توییت وی به ایلان ماسک کمک کرده تا وی تصمیم بگیرد 1.5 میلیارد دلار از سرمایه تسلا را به بیت کوین اختصاص دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها