Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن Basic Attention Token BAT در 17 مارس به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 1.20 دلار رسید. در حال حاضر از نقطه عطف کمی عقب‌نشینی کرده است اما همچنان در حدود 1 دلار است.

افزایش قیمت توکن BAT

ارزدیجیتال رسمی مرورگر brave، توکن (BAT)، پس از بسته شدن برای اولین بار بالای 1 دلار، به بالاترین قیمت رسید. BAT در هفته گذشته بیش از 24 درصد رشد کرده است. توکن  Basic Attention Token (BAT) در 17 مارس به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 1.20 دلار رسید. در حال حاضر از نقطه عطف کمی عقب‌نشینی کرده است اما هم‌چنان در حدود 1 دلار است. در 24 ساعت گذشته، بیش از 32 درصد رشد داشته است. بالاترین میزان قبلی آن در 9 ژانویه 2018 ثبت شد ، زمانی که کندل روزانه را با قیمت 0.88 دلار می‌بست.

BAT از Case Boost استفاده می‌کند

این نقطه عطف در پشت برنامه Brave برای گسترش سودمندی توکن وجود دارد. Brave گفت که کیف پول جدید قابل دسترسی دیفای را با مبادله غیرمتمرکز راه‌اندازی می‌کند. رمز BAT به اکوسیستم سرویس‌های Brave، از جمله مرورگر Brave ، دامن می زند. از طریق مرورگر تبلیغات خصوصی ، قابلیت BAT رشد چشمگیری داشته است.

مرورگر Brave ماهانه 25.4 میلیون کاربر فعال و نزدیک به 10 میلیون کاربر روزانه دارد. به گفته توسعه‌دهندگان Brave، بیش از 1 میلیون کاربر تایید شده BAT را قبول می‌کنند. Brave قصد دارد BAT را با موتورهای جستجو، شبکه‌های خصوصی مجازی و فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی ادغام کند. در نتیجه حرکت قیمت رو به بالا سرمایه بازار BAT را تحت فشار قرار داده است. هم اکنون ارزش بازار بریو بالاتر از 1.4 میلیارد دلار است.

ایجاد موتور جستجو

اوایل این ماه، brave اعلام کرد که موتور جستجوی خود را راه‌اندازی می‌کند. موتور جستجو در  تلفن همراه و دسکتاپ در دسترس خواهد بود. این بخشی از تلاش‌ها برای دست‌یابی به یک وب غیرمتمرکز است. موتور جستجوی Tailcat ناشناس بودن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. به گفته brave، Tailcat بدون جمع‌آوری آدرس IP کاربر یا اطلاعات شخصی کار می‌کند. در یک بیانیه مطبوعاتی، گفته شد:

“در زیر نقاب، تقریباً تمام موتورهای جستجوی امروز یا توسط نتایج حاصل از شرکت‌های Big Tech ساخته شده‌اند یا به آن‌ها تکیه می‌کنند. در مقابل، موتور جستجوی Tailcat توسط یک شاخص کاملاً مستقل ساخته شده است که می تواند کیفیت مطلوبی را که مردم انتظار دارند ارائه دهد، اما حریم خصوصی آن‌ها را به خطر نیاندازد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها