Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال به‌نام «آرون آرنولد» بر اساس تحقیقات و تحلیل‌های 9 توکن را لیست کرده که احتمال دارد در 2ماه آینده سودی نجومی دهند!

اتریوم (ETH)

ارتقای سطح هارد فورک برلین در ماه آوریل انجام می‌شود. این فورک می‌تواند افزایش قیمت فوق‌العاده‌ای در شبکه اتریوم داشته باشد.

کاردانو (ADA)

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل IOHK در 9 مارس گفت 591 دارایی در هشت روز اول ماه از کاردانو ضرب شده است. طبق CardanoAssets.com، تا ساعت 09:55 در 17 مارس، 883 دارایی در Cardano ضرب شده است. آرنولد می گوید کاردانو امروز “بسیار متفاوت” با کاردانو چهار سال پیش است.

لایت کوین (LTC)

روز دوشنبه (15 مارس)، دیوید بورکت، توسعه‌دهنده اصلی MimbleWimble ( MW) موفق شد کد مربوط به ارتقا M MW Litecoin را تکمیل کرده و برای بررسی در GitHub قرار دهد. Litecoin می تواند “بهترین نرخ بازده تعدیل شده برای ریسک طی ماه آینده” را داشته باشد، زیرا معمولاً از عملکرد قیمت Ethereum پیروی می‌کند و “تلاشی زیاد برای رسیدن به نتیجه” خواهد داشت.

آرنولد از مقاله جهانی اخبار Ethereum EWN خواند، كه می گوید: “Chainlink با به‌دست آوردن پذیرش سایر بلاك چین‌ها مانند Tezos و Polkadot، فراتر از شبکه اصلی Ethereum گسترش یافته است”.

ماتیک (MATIC) ، اسکیل (SKL) و سوشی سواپ (SUSHI)

در 11 مارس، این سه altcoin در Coinbase.com و در برنامه‌های Android و iOS Coinbase در دسترس قرار گرفتند.

cook (کوک)

آرنولد می‌گوید این “گوهر پنهان” هنوز از طریق پیشنهاد اولیه DEX IDO راه‌اندازی نشده است و در حال حاضر درUniswap ذکر نشده، اما او معتقد است که این‌ها در اواخر ماه مارس خواهد آمد. پروتکل “کوک” یک پلت‌فرم کاملاً غیرمتمرکز مدیریت دارایی بین زنجیره ای است. این پلتفرم سرمایه‌گذاری کلان از سوی DuckDao داشته است.

(CHZ) چیلیز

NFT ها دیوانه می شوند”. “Chiliz یک توکن NFT است”؛ “آن‌ها با تیم های فوتبال اروپا همکاری کرده‌اند”. این می‌تواند تاثیر به‌سزایی در رشد نجومی این ارز داشته باشد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها