Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته معامله گر آستین آرنولد، در اینجا 6 رمزارز انفجاری موجود در کوین‌بیس معرفی می‌شود. آستین آرنولد، معامله‌گر و تحلیلگر رمزارزها، شش مورد از مهمترین دارایی‌های رمزنگاری را برای خرید در کوین بیس قبل از اینکه در صرافی کریپتو آمریکایی عمومی شود معرفی کرد.

در ویدئویی جدید، میزبان Altcoin Daily می‌گوید ششمین کوین در لیست او چین لینک (LINK) است، با استناد به انتشار یک الگوی بستر جدید که اوراکل‌های خود را به شبکه پولکادات (DOT) می‌آورد. “اگرچه در اکوسیستم اتریوم قرار دارد، اما در اکوسیستم پولکادات نیز قرار گرفته است.”

کوین انفجاری بعدی در لیست آرنولد کاردانو  (ADA)است. دلیل صعودی بودن آن از نظر این معامله‌گر این است که توسعه دهندگان قادر به نوشتن به چندین زبان درکاردانو هستند، در حالی که فقط یک مورد در اتریوم وجود دارد.

“ارزش پیشنهادی کاردانو کاملاً واضح است. هدف این است که یک نسخه قابل توسعه، ارزان تر، سریعتر و کم ازدحام‌تر از اتریوم باشد. ما به این نتیجه رسیده ایم، اما آیا توسعه دهندگان تصمیم می گیرند که بر روی کاردانو کار کنند؟ بیشتر مردم در مورد آن صحبت نمی کنند، اما شما می توانید در مدت 6 ماه قراردادهای هوشمند را به بسیاری از زبان‌ها بر روی کاردانو بنویسید … اتریوم یک زبان برنامه نویسی ارائه می‌دهد، کاردانو همه آنها را ارائه می‌دهد. ”

در رتبه چهارم این لیستUMA  (دسترسی جهانی به بازار) است. UMA پروتکلی است که بر روی اتریوم ساخته شده است و به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های رمزنگاری وثیقه ای سفارشی ایجاد کنند که بتواند تقریباً هر چیزی را بصورت مجازی ردیابی کند.

“(UMA) به دنبال برهم زدن بازار مشتقات به روشی غیرمتمرکز است …  فقط اتوماسیون کردن و غیرمتمرکز کردن چیزی است که در بازار سنتی از قبل وجود داشته است. در حال حاضر فقط هیچ دروازه ای وجود ندارد. ”

شماره سه شبکه مجازی املاک Decentraland (MANA) است که از نظر او این چرخه آلت‌کوینی بسیار داغ خواهد شد. وی اضافه کرد که تا بحال تنها کوین موجود در فضای مجازی املاک در کوین بیس است.

“در هر صورت، Decentraland آماده می‌شود تا یک بازیکن اصلی در کوین‌های کوین بیس شود.”

شماره دو در این لیست پروتکل عملکرد خودکار سال. مالی کشاورزی (YFI) می‌باشد. بر اساس ارزش کل قفل شده در مقایسه با پرایس اکشن آن، آرنولد تصور می‌کند که YFI به طور قابل توجهی کم ارزش است.

“آیا مردم واقعاً در پروتکل از مقدار استفاده می کنند؟ پاسخ بله است. در واقع، ارزش قفل شده از نظر نوع جهش در بالاترین سطح خود قرار دارد، حتی بیشتر از آن چیزی است که در پایان سال 2020 مشاهده کردیم. و در حالی که ارزش قفل شده در حال اوج گرفتن است، قیمت توکن YFI هنوز به بالاترین قیمت خود نرسیده است. ”

رتبه اول دارایی دیجیتال در لیست آرنولد که در کوین بیس یافت می شود یونی سواپ  (UNI) است. این تحلیلگر از رونمایی اخیر از بروزرسانی نسخه 3 UNI به عنوان یک عامل صعودی که به UNI پتانسیل صعودی گسترده‌ای ارائه می‌دهد، یاد می‌کند.

“یونی‌سواپ، مبادله غیرمتمرکز (DEX)، به عنوان یک سازنده بازار خودکار، کارآمدتر و ارزان تر خواهد شد. در واقع، آنها می‌گویند ، “با عرضه نسخه 3 UNI”، انعطاف پذیرترین و کارآمدترین سازنده بازار خودکار خواهد بود که تاکنون طراحی شده است “. اما جالب است که تا بحال از آن استفاده نکرده ایم. این سرمایه 4000 برابر کارآمدتر است، این به چه معناست؟ با چیزی به نام نقدینگی متمرکز، موقعیت‌های تأمین کنندگان نقدینگی (LP) در یک استخر واحد جمع می‌شوند، به این معنی که LPها می‌توانند نقدینگی را تا 4000 برابر کارایی سرمایه بیشتر نسبت به آنچه در حال حاضر داریم تأمین کنند. “

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها