Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین‌بیس اکنون به میلیون‌ها مشتری اجازه می‌دهد ارزهای رمزپایه را با پی‌پال خریداری کنند. صرافی آنلاین ارز دیجیتال کوین بیس اکنون به مشتریان آمریکایی خود اجازه می‌دهد ارزهای رمزپایه را با پی‌پال خریداری کنند. میلیون‌ها مشتری اکنون می‌توانند با حساب‌های پی پال خود تا 25000 دلار در روز ارز رمزنگاری شده خریداری کنند.

کوین بیس پی پال را به عنوان منبع تأمین مالی کاربران اضافه می‌کند. کوین بیس روز پنجشنبه اعلام کرد که پی پال به عنوان منبع تأمین اعتبار خرید ارزهای رمزپایه در صرافی افزوده شده است. این شرکت ذکر شده در نزدک نوشت: اکنون ما به میلیون‌ها مشتری در ایالات متحده یک روش ساده و سریع را برای خرید رمزنگاری در کوین بیس با استفاده از کارت‌های نقدی و حساب‌های بانکی مرتبط با پی پال ارائه می‌دهیم.

کوین بیس توضیح داد، “اگر یک حساب پی پال موجود داشته باشید، می‌توانید بلافاصله شروع به معامله در کوین بیس کنید” همچنین اضافه کرد که “نیازی به افزودن مستقیم حساب‌های بانکی یا شماره کارت به کوین بیس نیست.” با این حال ، این شرکت خاطرنشان کرد که “برای خرید رمزنگاری با کوین بیس نمی‌توان از کارت‎های اعتباری متصل به پی پال و چک استفاده کرد.”

برای استفاده از پی پال در کوین بیس، کاربران هنگام خرید ارزهای رمزنگاری پی پال را به عنوان روش پرداخت انتخاب می‌کنند. سپس به صفحه پرداخت با پی پال منتقل می‌شوند. کوین بیس توضیح داد:

شما می‌توانید با حساب پی پال خود حداکثر 25000 دلار در روز خرید کنید. علاوه بر اجازه دادن به پی پال به عنوان منبع تأمین مالی، “مشتریان در ایالات متحده می‌توانند رمزعبور را با یک حساب بانکی متصل از طریق ACH یا انتقال وجه، کارت نقدی و یا وجوه موجود در کیف پول USD  کوین بیس خود خریداری کنند.”

کوین بیس افزود: در ماه‌های آینده، ما توانایی خرید رمزگذاری را با استفاده از پی پال را به کشورهای بیشتری گسترش خواهیم داد. برداشت وجه نقد به پی‌پال در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، اتحادیه اروپا و انگلستان موجود است.

پی پال نیز خرید، فروش و نگهداری ارزهای رمزنگاری شده منتخب را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این شرکت سرویس “پرداخت با رمزنگاری” را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد کوین‌های خود را برای خرید میلیون‌ها کالا خرج کنند. با این حال، برخلاف کوین بیس، شرایط خدمات پی پال به این شکل است که “شما قادر به انتقال دارایی‌های رمزنگاری از مرکز ارزهای رمزنگاری شده خود به کیف پول ارز رمزنگاری دیگری نخواهید بود.” اخیراً، این شرکت همچنین یک سرویس رمزنگاری را در برنامه Venmo ارائه داده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها