Categories
مقالات بیت‌کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، از سرمایه گذاران رمزنگاری می‌خواهد تا در این افت قیمت بازار خریدهای خود را انجام دهند، می‌گوید “غر زدن را کنار بگذار و اقدام کن”

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار پدر فقیر”، اکنون می‌گوید اکنون که بیت کوین “در حال افت قیمت است”، این یک فرصت خرید است، به ویژه برای کسانی که می‌گفتند قبلا توانایی خرید آن را ندارند. وی گفت که آنها می‌توانند “کوین‌هایی بخرند که از بیت کوین بهتر عمل می‌کند” و دوباره تأکید کرد که مشکلات بازار ارزهای رمزنگاری در حال حاضر مربوط به فدرال رزرو، خزانه داری و بایدن هستند، نه بیت کوین یا ایلان ماسک.

توصیه رابرت کیوساکی در مورد بیت کوین

رابرت کیوساکی، نویسنده و سرمایه گذار مشهور، بار دیگر به سرمایه گذاران توصیه کرده است که با توجه به ریزش قیمت بیت کوین برای خرید این ارز دیجیتالاقدام کنند. او افت قیمت را یک فرصت خرید می‌داند.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لشتر تألیف شده است. بیش از شش سال است که در لیست پرفروش‌ترین کتابهای نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب در بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور به فروش رسیده است.

کیوساکی هفته گذشته توییت کرد: من می‌شنوم “من توانایی پرداخت برای خرید بیت کوین را ندارم.” بیت کوین در حال خراب شدن است، خبر خوب. اکنون فرصت شماست. مطالعه کنید. کوین‌هایی بخرید که نسبت به بیت کوین بهتر عمل می‌کنند. دست از غر زدن بردارید و اقدام کنید.

این توییت به دنبال یکی دیگر از تویت‌های کیوساکی به طرفداری از بیت کوین بود که در 14 مه ارسال شد. نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر نوشت: “بیت کوین در حال افت قیمت است. خبر خوب. برای خرید بیشتر آماده شوید. ” او ادامه داد:

به یاد داشته باشید مشکل، ایلان ماسک یا بیت کوین نیست. مشکلات فدرال رزرو، خزانه داری و بایدن است. طلا، نقره و بیت کوین راه حل‌ها هستند.

کیوساکی از هیچ ارز دیجیتال بخصوصی بجز بیت کوین نام نبرد و هزاران کوین برای انتخاب وجود دارد. سرمایه گذاران قبل از سرمایه گذاری باید تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهند. به عنوان مثال، افرادی که در اوایل سال دوج کوین خریدند گزارش کرده‌اند که مقدار قابل توجهی سود کسب کرده‌اند و اخیراً کوین شیبا برخی از افراد را میلیونر کرده است. گفته می‌شود که یکی از مدیران گلدمن ساکس پس از کسب سود از دوج کوین کار خود را در بانک سرمایه گذاری ترک کرده است.

نویسنده مشهور پدر پولدار پدر فقیرهمچنین توضیح داد که: بانک فدرال می‌خواهد تورم برای پرداخت بدهی با [پول] دلار ارزان‌تر باشد. بانک فدرال نرخ بهره را که باعث سقوط سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و طلا خواهد شد، افزایش می‌دهد. بزرگترین مشکل: نرخ بالای بازنشستگی. تأمین اجتماعی و آمریکای ورشکسته. تغذیه شده برای [چاپ] پول جعلی بیشتر. به طلا، نقره و بیت کوین بچسبید.

کیوساکی مدتی است که بیت کوین را توصیه می‌کند زیرا معتقد است دلار در حال مرگ است. در آوریل، او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین “طی 5 سال دیگر” 1.2 میلیون دلار خواهد بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها