اخبار آلتکوین‌ها

حدود 30 درصد بازار دوج کوین در یک کیف پول

دیروز نهنگی که 15 میلیارد دلار دوج کوین در اختیار داشت، 420.69 دوج دیگر خریداری کرد

آیا این اتفاق می‌افتد که در نهایت عاشقان دوج کوین میلیاردها دلار سود کسب کنند؟

به نظر می‌رسد هر کسی که بزرگترین کیف دوج کوین را در دست داشته باشد، دارای حس شوخ طبعی دوج کوین است. آنها دیروز مقدار بسیار کمی DOGE را با اشاره به فرهنگ شوخی این آلت کوین مشهور خریداری کردند.

چه کسی اجازه ورود DOGE را داد

DH5yaieqoZN36fDVciNyRueRGvGLR3mr7L، آدرس دوج کوینی که حدود 36.7 میلیارد کوین را در خود جای داده است (به نظر می‌رسد مقدار آن در بازار خرسی رمزنگاری سال 2019 جمع شده باشد)، پنجشنبه 420.69 DOGE دیگر خریداری کرده است، داده‌های بلاکچین این اقدام را نشان می‌دهند.

این خرید 165 دلار برای این نهنگ سنگین هزینه داشته است. اما این دو عدد عمیقاً در فرهنگ این کوین شوخی جای گرفته است: “420” به حشیش یا عمل کشیدن حشیش اشاره دارد، در حالی که “69” به موقعیت محبوب (یا غیرمعمول) زنا اشاره دارد.

هیچ کس از هویت دقیق این “نهنگ” اطلاع ندارد، اما این آدرس تا به امروز 15 میلیارد دلار سهام در اختیار دارد.

این تقریبا 30٪ از سقف بازار 51 میلیارد دلاری دوج کوین در زمان نوشتن این خبر است و ارزش آن بیش از 30 میلیارد دلار بود زمانیکه DOGE در اوایل ماه گذشته به بالاترین حد خود یعنی 0.73 دلار رسید.

این آدرس می‌تواند متعلق به یک شخص، گروهی از افراد، صرافی رمزنگاری (در کیف پول سرد) یا یک شرکت تجاری باشد. برخی می‌گویند بعید است که این کیف پول متعلق به صرافی رمزنگاری باشد، زیرا چنین کیف پول‌هایی هم ورودی و هم خروجی وجوه را دارند (کیف پول 15 میلیارد دلاری به ندرت دوج کوین را از زمان جمع شدن جابجا کرده است).

با این حال، این آدرس دو ویژگی را مشخص می‌کند: این نهنگ 1. بسیار ثروتمند است (که می‌تواند میلیون‌ها دلار به دارایی دوج کوین خود اضافه کند) و 2. عاشق این کوین الگوی رفتاری است.

ایلان ماسک دارنده نهایی؟

با توجه به موارد فوق، برای برخی از کاربران در انجمن آنلاین Reddit، به یک نفر اشاره می‌کنند: مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک. او هم پول دارد و هم به نظر می‌رسد که عاشق دوج کوین است و در طول سال گذشته بی وقفه از دوج کوین در سایت میکروبلاگینگ توییتر استفاده کرده است.

ماسک قبلاً اعلام کرده بود که DOGE به ماه نزدیک است، مقداری از این کوین را برای فرزند خود را خریداری کرده و حتی دوج کوین را به عنوان روش پرداخت برای ماموریت اخیر SpaceX پذیرفته است.

اگر پاسخ روز گذشته ایلان ماسک به یک توییت را در نظر بگیریم، او دوج کوین خود را نمی‌فروشد. “برای روشن کردن این موضوع، من فکر نمی‌کنم که ایلان هرگز هیچ یک از دارایی های دوج خود را بفروشد. دیو لی، سرمایه گذار محبوب تسلا در توییتر، دیروز بیان کرد:

چند دقیقه بعد پاسخ فوری ماسک در پاسخ به این سوال از راه رسید: “بله، من هیچ دوجی نفروخته و نخواهم فروخت.”

بله، من هیچ دوجی نفروخته و نخواهم فروخت

– ایلان ماسک (elonmusk) 20 مه 2021

اینکه او بزرگترین دارنده دوج کوین است یا نه هنوز مشخص نیست. اما هرکسی که DOGE در دست داشته باشد همچنان ثروتمندتر می‌شود (اندکی پس از توئیت روز گذشته ماسک این کوین حدود 10٪ افزایش سرمایه را تجربه کرد. درباره ثروتمند شدن با یک کوین شوخی واقعی بیشتر فکر کنید.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا