Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز شیبا اینو سقف تاریخی قیمت خود را شکست

قیمت شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته به بالاترین سطح تاریخی خود رسید. SHIB در 24 اکتبر پس از شایعاتی مبنی بر اینکه این سکه طنز می‌تواند در صرافی محبوب Robinhood لیست شود، رکورد ATH جدیدی را با قیمت 0.000039 دلار ثبت کرد.

آینده ارز شیبا با شروع خرید عظیم نهنگ‌ها در پایان ماه سپتامبر شروع شد. بعداً، تیم پشت پروژه با اعلام برنامه‌های خود برای انتشار مجموعه‌های NFT (توکن‌های غیرقابل مثلی) باعث افزایش تقاضا برای SHIB شد. این موضوع باعث شد ارز شیبا اینو ترند یک ارزهای دیجیتال شود. داده‌های Google Trends همچنین نشان داد که علاقه جهانی به شیبا در اوایل اکتبر به بالاترین سطح چند ماهه رسید.

این توکن همچنین مورد استقبال سازمان‌های بزرگ قرار گرفت که مشتریانش را قادر می‌ساخت تا با آن تعامل داشته باشند. یکی از بزرگترین صرافی‌های برزیل – Novadax – چند روز پیش SHIB را فهرست کرد. پس از آن بزرگترین صرافی ترکیه نیز شیبا اینو را لیست کرد.

علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر اینکه Robinhood می‌تواند در ردیف بعدی صرافی‌هایی قرار بگیرد که شیبا را لیست می‌کند ظاهر شد، که پامپ‌های قیمتی قابل توجهی را نیز به همراه داشت.

در نتیجه، SHIB در روز 35 درصد و در یک هفته اخیر 50 درصد افزایش یافت و با کمی بالاتر از 0.000039 دلار به بالاترین حد قیمت تارخی خود رسیده است. این بدان معناست که شیبا در ماه اکتبر بیش از 450 درصد افزایش یافته است.

سرمایه بازار ارز شیا در حال حاضر بیش از 15 میلیارد دلار است و SHIB به خوبی در 15 سکه برتر این بازار قرار دارد. از نظر حجم معاملات، SHIB/USDT بیشترین معامله در Binance طی 24 ساعت گذشته است و حجم آن از 2 میلیارد دلار فراتر رفته است.

داده‌های بیشتر نشان می‌دهد که SHIB در 1 ژانویه 2021 (1399/10/12) با 0.000000000077 دلار معامله شد. این بدان معناست که سرمایه گذاری فرضی 1000 دلاری که در اول ژانویه در شیبا انجام می‌شد، امروز بیش از 500 میلیون دلار ارزش دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها