Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماتیک پالیگان ( ارز MATIC ) رشد 75 هزارتایی کاربر فعال را مشاهده می‌کند.

درخشش Dapps اخیراً ادامه دارد. ماتیک پالیگان بسیار خوب عمل کرده است. داده‌های منتشر شده این هفته از DappRadar نشان دهنده افزایش قابل توجه برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر ماتیک پالیگان است. بیایید داده‌های DappRadar را با هم بررسی کنیم.

شبکه ماتیک پالیگان

داده‌های دریافت شده از DappRadar تعدادی از معیارها را در نظر می‌گیرد که می‌تواند با توجه به راه حل لایه دوم اتریوم فراخوانی شود. این کار با فراخوانی جریان تقریباً 1 میلیارد دلاری از طریق لایه 2 آنها آغاز می‌شود. علاوه بر این، این معیارها نشان می‌دهند که بیست dapp برتر ماتیک پالیگان در هفته گذشته با بیش از 75000 کیف پول کاربر فعال تعامل داشته‌اند. سرانجام، در ماه گذشته، dappهای ردیابی شده توسط ماتیک پالیگان در DappRadar از 61 به 93 افزایش یافت. 46 مورد از آنها در دسته‌های دیفای و صرافی قرار می‌گیرند.

نقطه استقرار ماتیک پالیگان

همانطور که در مطالب DappRadar اشاره شده است، چند مورد مهم برای ماتیک پالیگان وجود دارد که عامل اصلی ایجاد آن هستند: هزینه‌های پایین تر و معاملات سریع. تعجب آور نیست که اخیراً شاهد کاهش هزینه های اتریوم برای برنامه‌های DeFi هستیم. با این حال، به نظر می‌رسد برخلاف سایر اکوسیستم‌های مبتنی بر اتریوم،  ماتیک پالیگان مزایای دیگری را نیز به شبکه اضافه ‌می‌کند. نقاط اصلی استقرار آن شامل امنیت سیستم اعتبارسنجی، مقیاس پذیری از طریق مکانیسم مشترک اثبات سهام PoS و معماری Heimdall و زنجیره PoS پلاسما است. رقبای اصلی شامل پولکادات  (DOT) ، کاسموس  (ATOM)و Avalanche (AVAX) هستند.

Dappهای پیشرو ماتیک پالیگان در دیفای شامل QuickSwap ، Aave و ParaSwap است (Aave در ماه مارس خود را به Polygon گسترش داد. کوئیک سواپ از افزایش 210 درصدی کاربر در هفته گذشته و 240 درصدی در معاملات در مدت مشابه خبر داد.

ماتیک پالیگان در دوره‌های اخیر، زمانیکه بسیاری از ارزهای رمزنگاری اصلی شاهد اصلاح قیمت بوده‌اند، و بسیاری آن را “تابستان دیفای” توصیف می‌کنند، عملکرد فوق العاده‌ای داشته است.

گسترش و توسعه

پروژه‌ها و پلتفرم‌ها به رشد اخیر ماتیک پالیگان کمک کرده‌اند. همکاری‌های اخیر شامل همکاری با Decentraland و Maker بوده است و در اخیرا پلتفرم‌های کوین بیس و بایننس مورد پشتیبانی قرار گرفته است. علاوه بر این، تیم آن در سپتامبر سال گذشته ادغام با تتر (USDT) و USDC را اعلام کرد. تعامل بی نظیر دیگری نیز در شبکه رخ داده است، مانند تأیید آزمایش COVID-19 که توسط مقامات دولتی در هند استفاده شده است.

فقط ماتیک پالیگان نیست که رشد سریع داشته است. همانطور که اخیراً اشاره کردیم، بدون شک دیفای در حال تحول بنیادی است.

ماتیک پالیگان در سال 2017 راه اندازی شد و تا پایان همان سال به شبکه اصلی منتقل شد. این شبکه همین چند ماه پیش به مارک تجاری ماتیک پالیگان تغییر کرد. طبق گفته CoinGecko ، ماتیک پالیگان هم اکنون دارای سرمایه بازار بیش از 11 میلیارد دلار است و در بین 25 ارز رمزنگاری برتر از نظر سرمایه بازار است و در این هفته به بالاترین قیمت خود رسیده است و نزدیک به 2 دلار معامله می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها