Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار اتریوم, اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت بزرگ آمریکایی فروشنده شراب اکنون بیت کوین ، دوج کوین و اتریوم را به عنوان روش پرداختی می‌پذیرد به نقل از کریپتوپوتیتو، مشتریان قدیمی‌ترین شرکت شراب فروشی آمریکایی Acker اکنون می‌توانند شراب را با بیت کوین دوج‌کوین و اتریوم خریداری کنند.

شراب فروشی نیویورکی Acker، Merrall & Condit یا به اختصار Acker، اعلام کرد که اکنون ارزهای دیجیتال را به عنوان نوعی روش پرداخت در حراج‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی خود قبول می‌کند. این شرکت از محبوبترین ارزهای رمزنگاری مانند بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و دوج‌کوین پشتیبانی می‌کند.

آکر از این موج رمزنگاری بهره خواهد برد

پس از تأثیر گسترده‌ای که بیماری همه گیر COVID-19 بر اقتصاد جهانی ایجاد گذاشت، بسیاری از سازمان‌ها نظر خود را به سمت ارزهای دیجیتال معطوف کردند. آکر، یکی از قدیمی‌ترین فروشندگان شراب در ایالات متحده آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. رئیس شرکت، جان کاپون، اخیراً در مورد ارتباط آکر با ارزهای رمزنگاری توضیح داد: هرچه دنیا بیشتر و بیشتر دیجیتالی شود، که مطمئناً به سرعت فراگیر خواهد شد، ارز رمزنگاری شده در زندگی روزمره اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

کاپون همچنین اشاره کرد که قیمت برخی از بهترین شراب‌ها، که این شرکت ارائه می‌دهد، در حدود 1000 دلار است. به همین دلیل است که او “یک مسابقه بسیار موفق” را با گزینه پرداخت با دارایی‌های دیجیتال پیش بینی کرده است. اکر اعلام کرد که از پردازنده پرداخت بیت کوین BitPay استفاده خواهد کرد. این فروشنده شراب به پلتفرم Acker Markets خود بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و دوج‌کوین را اضافه کرده است.

زمان مناسب برای رفتن به مرحله بعد

آکر بزرگترین خانه حراج شراب در جهان است که در سال 1820 تاسیس شده است. به دنبال همه گیر شدن بیماری کووید 19، شرکت مستقر در نیویورک مانند سایر شرکت‌های شراب فروشی اکثر مغازه‌های فیزیکی خود را تعطیل کرده است.

این سازمان برای جبران عواقب COVID-19 به تجارت حراجی آنلاین خود كه دارای طرفداران بین المللی است، روی آورده است. با توجه به نفوذ ارزهای رمزنگاری در سراسر جهان و به ویژه بیت کوین، به گفته رئیس کاپون، حرکت این شرکت در لحظه مناسب انجام می‌شود:

آکر از مشتریان فعلی و بالقوه که به دنبال راه‌هایی برای خرج کردن ارز رمزنگاری شده خود هستند، سود عادلانه ای دریافت می‌کند. با توجه به تغییرات سال گذشته، زمان مناسبی برای برداشتن گام بعدی برای ورود بیشتر به فضای مجازی احساس شد.

با وجود همه گیری کرونا، برگزیت و جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین در دوره ریاست جمهوری ترامپ، شراب‌های با ارزش بالا در سال گذشته ارزش خود را افزایش دادند. جان کاپون افزود که بسیاری از مشتریان آنها افراد ثروتمند و با نفوذی هستند و بنابراین ممکن است تصمیم بگیرند مبالغ زیادی ارز رمزنگاری شده را برای لذت بردن یا سرمایه گذاری در شراب‌های خوب هزینه کنند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها