اخبار آلتکوین‌ها

اختصاص 2.5 میلیارد دلار به خرید آلت کوین‌ها توسط گری اسکیل

شرکت گری‌اسکیل 2.5 میلیارد دلار در XLM ،LINK ،BAT ،MANA و سایر آلت‌کوین‌ها سرمایه گذاری می‌کند. صندوق رمز ارزهای برتر گری اسکیل 2.5 میلیارد دلار آلت کوین‌های محبوب خریداری کرده است، با این خبر مشخصا منابع بیت کوین این شرکت در حال کاهش است.

شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل، یکی از زیرمجموعه های گروه ارز دیجیتال به رهبری باری سیلبرت، اعلام کرده است که 2.5 میلیارد دلار ارز دیجیتال در یک روز خریداری کرده و از 27 آوریل، 45.5 میلیارد دلار ارز رمزنگاری در اختیار دارد.

آلت‌کوین‌های خریداری شده به شرح زیر می‌باشند. با این حال، داده های حاصل از تجزیه و تحلیل نشان می‌دهند که این شرکت مقداری از سرمایه خود را از بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال دیگر خارج کرده است.

در گری‌اسکیل شاهد ورود آلت کوین‌های زیر هستیم

داده‌های ارائه شده توسط سرویس تجزیه و تحلیل Bybt نشان می‌دهد که، طی هفته گذشته، گری اسکیل مقادیر زیادی XLM  (277،931)، MANA  (102،183)، LINK  (34،506)، BAT (78،014) و سایر آلت کوین‌ها خریداری کرده است. طی 24 ساعت گذشته 20709 مانا دیگر دیگر خریداری شده است.

گری اسکیل مقداری از سرمایه خود را از BTC ، ETH و ETC خارج می‌کند.

با این حال، داده های Bybt همچنین نشان می‌دهد که، در ماه گذشته، گری اسکیل مقدار 1،149 بیت کوین فروخته است و در هفته گذشته 251 بیت کوین و 35 بیت کوین طی 24 ساعت گذشته فروخته است. این شرکت همچنین با فروش 6951 اتریوم در ماه گذشته، 1،519 در هفته گذشته و 217 اتریوم در 24 ساعت گذشته، بخشی از دارایی‌های اتریوم خود را فروخته است.

همین مورد برای اتریوم کلاسیک و سایر آلت‌کوین‌ها، از جمله LTC ، BCH و XLM  (اما فقط در یک دوره 24 ساعته) نیز صدق می‌کند. Grayscale Bitcoin Trust با کارمزد منفی -9.34 درصد معامله شده است.

بیت کوین بهبودی تدریجی را نشان می‌دهد

پس از سقوط به سطح 47000 دلار در 26 آوریل، بزرگترین ارز رمزنگاری شده به تدریج در حال بازیابی ضررهای خود است. با این حال، براساس CoinMarketCap، پس از صعود به بالای خط 55،000 دلار در روز سه شنبه، دوباره کاهش یافته است و اکنون با 54243 دلار معامله می‌شود.

دیروز، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان (در جریان بحث و گفتگو با دیو پورتنوی) فاش كرد كه وی مالك بیت کوین است و هیچ فروشی انجام نداده است، هرچند تسلا 10 درصد از ذخایر بیت کوین خود را در سه ماهه اول امسال پس از اختصاص 1.5 میلیارد دلار به بیت‌کوین فروخته است. پیش از این، یوتودی، گزارش داده بود که غول بازی ژاپنی-کره جنوبی برای حفظ قدرت خرید ذخایر نقدی خود، 100 میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا