Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا قیمت کاردانو تا آگوست 10 برابر خواهد شد؟ آیا کاردانو از سایر آلت‌کوین‌ها دارای عملکرد بهتری است؟

سقوط بازار در ماه گذشته رشد همه توکن‌ها را خراب کرد. در حالی که اکثر توکن‌ها هنوز در مسیر بازیابی هستند، قیمت کاردانو سرعت خود را افزایش داده است و مقاومت مهم 1.8 دلار را دیروز شکسته است. هدف بعدی اکنون 2 دلار است. اما اینکه چقدر از آن سطح قیمت بالاتر می‌رود و چه عواملی باعث پمپ و افزایش قیمت آن می‌شود باید مورد بررسی قرار گیرد.

کاردانو در طول سالهای متمادی، یک پایگاه خوش بینانه ایجاد کرده است. دارندگان آن معتقدند قیمت کاردانو تا ماه آگوست 10 برابر خواهد بود و به ATH جدید دست پیدا می‌کند. کاردانو داستانی جذاب است و در زمان نوشتن این خبر تنها 38٪ پایین‌تر از بالاترین سقف قیمتی خود است و در موقعیت مناسبی قرار دارد تا سرمایه بازار این ارز دیجیتال در ماه‌های آینده بالاتر برود. این توکن همچنین محبوبیت دیرهنگامی پیدا کرده است. CEX.IO اخیراً اظهار داشته است که تعداد کاربران کاردانو در نیمه اول سال 2021 حدود 15 بار افزایش یافته است.

حرکت بزرگ هفته – کاردانو

کاردانو با توجه به تعداد کاربران خود در ماه آوریل، دلار USDT را پشت سر گذاشت!

تعداد معاملات کاربران کاردانو طی نیمه اول سال 2021 حدود 15 برابر شده است

– CEX.IO (@ cex_io) 30 مه 2021

این بلاکچین تغییرات بزرگی را برنامه ریزی کرده است که می‌تواند رشد قیمت را تسریع کند. با ارتقا پروتکل آتی آن بر روی شبکه، کاردانو می‌تواند به 3 دلار و بالاتر برسد.

کاردانو در مقابل همتایان خود

کاردانو برای مدت طولانی در این بازار حضور دارد و توانایی حفظ و رقابت با همتایان خود را دارد. در اینجا نگاهی به همه رقبای آن خواهیم داشت.

بازار بیت کوین مطمئناً بزرگترین بازار در ارزهای دیجیتال است. به خصوص با معرفی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و افزایش مقررات. وعده اولیه جهانی بودن بیت کوین محکوم به شکست است. عملکرد این ارز دیجیتال بیشتر شبیه یک ذخیره ثروت، مشابه طلا خواهد بود. همچنین، کشورهای عمدتا قوی شروع به سرکوب آن کرده‌اند.

اتریوم دارای مقیاس پذیری است و کارمزدهای بسیار بالایی را اخذ می‌کند. اگر این مشکل به زودی حل نشود، در واقع یک مزیت برای کاردانو است. بسیاری از کاربران قبلاً به دلیل کارمزد بالای اتریوم به کاردانو روی آورده‌اند.

در مورد بایننس و XRP، آنها رقیبان جدی هستند، اما یکی از آنها توسط اداره کل مالیات‌های درون مرزی (IRS) برای پولشویی تحت تحقیق است و دومی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درگیر است. از این رو، برای هر دو یک شیب لغزنده وجود دارد.

در مرحله بعدی، تتر وجود دارد که گفته می‌شود کلاهبرداری هرمی است زیرا در هیچ جا چاپ نمی‌شوند. پولکادات یکی دیگر از رقیبان جدی است اما گفته می‌شود دارای یک اکوسیستم پیچیده و یک مورد استفاده تعریف نشده است.

اکنون فقط کوین الگوی رفتاری دوج باقی مانده است. خوب، دارای یک نبوغ نیست و قیمت‌های آن تحت تاثیر شور و شوق طرفدار بسیار مشهور آن ایلان ماسک است و فقط یک جشنواره تبلیغاتی است.

این مقایسه ما را به این نتیجه می‌رساند که در مقایسه با سایر کوین‌های برجسته، کاردانو در بلند مدت دارای برتری است. موارد استفاده در دنیای واقعی آن مسیر به اوج رسیدن آن را هموار می‌کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها