اخبار آلتکوین‌هااخبار بیت کوین

رشد 3 برابری آلت‌کوین‌ها با افزایش قیمت بیت کوین به سمت 60 هزار دلار

معامله گران می گویند که قله‌های چند ساله‌ای که در بسیاری از توکن‌ها دیده می‌شود، ثابت می‌کند که یک فصل آلت کوین نزدیک است. اگر آخرهمین هفته نشانه‌ای از چرخه فعلی بازار صعودی باشد، ممکن است یک فصل آلت کوین در جریان باشد.

مشابه چرخه‌های قبلی، پس از آنکه بیت کوین روند قابل توجهی در قیمت ایجاد کرد و پس از آن وارد یک دوره ادغام شد، سرمایه‌ها شروع به رفتن به سمت بازار آلت کوین‌های بزرگ و کوچک می ‌کند.

داده‌های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهد که در حالی که طی هفته گذشته بیت کوین در بازه ای بین 57000 تا 60200 دلار معامله شد، چندین آلت کوین با سودهای دو رقمی روبرو شدند زیرا انتشار لیست های تبادل و پیشرفت‌های پروتکل موج جدیدی از اشتیاق و حجم معاملات را برای پروژه‌های منتخب به ارمغان آورد.

اكوسيستم ترون رهبري صعود آلت کوین ها را در دست دارد

توکن‌های موجود در اکوسیستم ترون  (TRX) طی 2 روز گذشته بیشترین رشد را در حجم معاملات خود مشاهده کردند با توکن WINK که بیشترین رشد 325% را از 0.00059 در 3 آوریل به بالاترین سطح قیمتی 0.0025 دلار در 5 آوریل نشان داد.

بیت تورنت  (BTT) نیز از 4 آوریل شاهد هجوم خرید بود که قیمت آن را بیش از 100 درصد از پایین‌ترین سطح 0.0067 دلار به بالاترین رکورد جدید 0.0136 دلار در 5 آوریل رساند. قیمت ترون در همین مدت 48 درصد رشد کرد ، از 0.0997 دلار به قیمت فعلی نزدیک به 0.147 دلار صعود می‌کند.

فقط پروژه‌های مستقر در ترون نبودند که در آخر هفته و دوشنبه مورد توجه معامله گران قرار گرفتند. صرافی رمزنگاری مستقر در هند، WazirX طی دو روز گذشته شاهد رشد بیش از 350 درصدی رمز بومی (WRX) خود بود، به لطف رکورد 2 میلیارد دلار حجم معاملات.

هولوچین  (HOT)، یک پلتفرم غیرمتمرکز همتا به همتا برای dApp ها می باشد، از زمان اعلام 25 مارس در مورد اعطای حق ثبت اختراع شرکت Holo Limited برای نوآوری‌های شبکه rrDHT، شاهد افزایش 350 درصدی قیمت خود بوده است. از زمان اعلام این خبر، HOT از 0.21 دلار به 0.31 دلار رسیده است.

انتشار یک لیست جدید در Upbit Global نیز باعث افزایش 150٪ در قیمت ارز استکس  (STX) شد زیرا از 1.13 دلار در روز یکشنبه به بالاترین قیمت روزانه 2.85 دلار در آوریل رسید و سپس به 2.20 دلار کاهش یافت.

بیت کوین برای دوره بعدی قدرت خود را جمع می کند

طبق تجزیه و تحلیل بنیانگذار آزمایشگاه‌های جارویس، بن لیلی، معیارهای موجود نشان می دهد که پایه محکمی برای حمایت از قیمت بیت کوین وجود دارد و تنها فشارهای مخالف در نتیجه نوسانات نرخ سرمایه و همچنین نبود هرگونه پمپ وجود دارد می باشند.

به دلیل این واکنش ، لیلی احتمال بازپس گیری سطح 54000 دلار برای بیت کوین را دور از انتظار نمی داند، اما به دلیل حمایت در این سطح از این قیمت پایین‌تر نمی رود.

لیلی گفت: “در هر صورت، ما در حال آماده سازی برای یک نیمه قوی بعدی برای ماه آوریل و بعد از آن هستیم، به خصوص با اثر خاکستری در آن زمان.”

در زمان نوشتن مقاله، بیت کوین با قیمت 59200 دلار معامله می‌شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا