Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویلی وو فکر نمی‌کند روند کلی صعودی قیمت بیت کوین به پایان رسیده باشد.

ویلی وو، تحلیلگر مشهور بیت کوین، علائم و نشانه‌هایی را نشان داد که حاکی از این است که روند صعودی بیت کوین هنوز باقی مانده است.

قیمت بیت کوین در این هفته به طور قابل توجهی کاهش یافت به گونه‌ای که سطح 30،000 دلار را ناگهان لمس کرد. با این وجود ویلی وو، تحلیلگر محبوب بیت کوین (BTC)، فکر می‌کند هنوز روند صعودی کلی بیت کوین حفظ شده است.

وو طی مصاحبه با پیتر مک کورماک، در کانال YouTube What Bitcoin Did در تاریخ 21 مه، در مورد چندین نکته از جمله شبکه اخیر بیت کوین و فعالیت قیمت و وضعیت فعلی آن صحبت کرد. وو خاطرنشان کرد که بسیاری از شاخص‌های کلان به مثبت بودن قیمت بیت کوین اشاره دارند. وو با اشاره به داده‌های حاصل از نسبت NVT بیت کوین، که فعالیت شبکه بلاکچین را در رابطه با سرمایه بازار نشان می‌دهد، گفت:

فعالیت بسیار گسترده‌ای در شبکه بین سرمایه گذاران در مقایسه با ارزیابی وجود دارد.

وو ادامه داد:

ما هیچ نوع رفتار هیجانی ندیده‌ایم.

وی گفت:

ما از سطحی پایین آمدیم که بسیار ارگانیک بود (طبیعی)”. “به عنوان مثال بالاترین سطح 2017، من فکر می‌کنم 3.8٪ بالاتر از ارزیابی ارگانیک باشیم.

وو درباره وضعیت فعلی بیت کوین گفت: “این فقط میانه یک بازار صعودی است.” براساس داده‌های تریدینگ ویو، بیت کوین در ماه آوریل به حدود 65000 دلار رسید. متعاقباً، این دارایی برای مدتی به زیر 50،000 دلار کاهش یافت و برای مدتی دوباره به بیش از این سطح رسید و قبل از شروع حرکت نزولی تا محدوده 30،000 دلار به تقریباً 60،000 دلار رسید.

وو گفت: “بازیابی قیمت فقط به اندکی زمان نیاز دارد، تا مقدار کوین‌هایی که خارج شده است جایگزین شوند.” وی با اشاره به وضعیت کلی بازار گفت:

من فکر می‌کنم در نهایت، اگر به سلامت شبکه نگاه کنید، این یک چیز خوب است.

مک کورماک مستقیماً از وو پرسید:

پس این پایان بازار صعودی نیست؟ وو به او پاسخ داد: “نه، به هیچ وجه.

وو با مشاهده نمودار گفت که اهداف و جزئیات قیمت به روزهای آینده بستگی دارد، اگرچه انتظار دارد قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر از 100000 دلار به ازای هر کوین برسد. وو و مک کورماک همچنین در طی مصاحبه در مورد نکات دیگری نیز گفتگو کردند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها