Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل شرکت Pantera: “هراس” در بازار رمزنگاری در حال فروکش شدن است، اکنون زمان خرید بیت کوین است.

رئیس پانتره سه دلیل اصلی را برای ریختن تریلیون دلار از سقف بازار ارزهای دیجیتال ذکر کرد.

مدیر اجرایی Pantera Capital، دن مورهد، اطمینان دارد که معاملات فروش بزرگ ارزهای دیجیتال در حال کند شدن است و او فکر می‌کند “ما بیشترین میزان وحشت را دیده‌ایم”.

در خبرنامه ماهانه منتشر شده در 14 ژوئن، این سرمایه گذار اظهار داشت که بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال زمانی است که قیمت بازار ” پایین‌تر از روند بازار” باشد. نمودار انحراف از روند بیت کوین این از این ادعا پشتیبانی می‌کند و نشان می‌دهد این دارایی نسبت به روند انجام گرفته برای یک پنجم چرخه عمر خود به نسبت “ارزان” بوده است.

برای سرمایه گذاران جدید، بهترین کار این است که وقتی بازار بسیار پایینتر از روند قرار دارد خرید خود را انجام دهند. اکنون یکی از این مواقع است. بیت کوین نسبت به  20.3٪ روند خود در 11 سال گذشته “ارزان” بوده است.

وی همچنین اظهار داشت که بازدهی سالیانه نیز نشان نمی‌دهد که بیت کوین  بیش از حد ارزش گذاری شده باشد.

سود سالیانه در قله‌های گذشته هرگز از نمودار روند فاصله زیادی نداشته است. در حال حاضر سالانه با 281 درصد معامله می‌شود – که با توجه به چاپ پولی که در آن دوره اتفاق افتاده کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

مورهد در ادامه توضیح داد که همگرایی سه رویداد خبری باعث سقوط شدید بازارها شده است.

سرکوب دولت چین یکی از عوامل مهم بود، اما مورهد اشاره کرد که این این اتفاق چندین بار پیش از این نیز رخ داده است.

خوب، اجازه دهید جدیدترین اقدامات سرکوبگرانه دولت چین در” ممنوعیت بیت کوین “را بطور گسترده‌تر بررسی کنیم. به نظر می‌رسد که ما این اقدامات را قبلا بارها دیده‌ایم.

وی هشت حادثه جداگانه را در طی سالهای متمادی دولت چین اقدام به سرکوب بیت کوین کرده است یا این صنعت را تحت فشار قرار داده است، ذکر کرد و به دنبال آن نمودار سودهای بزرگ بیت کوین پس از آن را نیز نشان داد. پکن همچنین به دلیل نگرانی در مورد مصرف انرژی برای استخراج بیت کوین، تلاش می‌کند اثر کربنی را به صفر برساند.

دلیل دوم ذکر شده توسط رئیس پانتره کپیتال، روز پرداخت مالیات در ایالات متحده بود که به طور سنتی بر بازارها تأثیر می‌گذارد زیرا سرمایه گذاران تصمیم به نقد کردن برخی از دارایی‌های خود برای جمع آوری پول جهت پرداخت مالیات خود را دارند.

در چرخه‌های قبلی مصادف با روز مالیات در ایالات متحده هفت روز قبل از روز مالیات بازارها به پایین‌ترین سطح خود رسیده‌اند. این دوره اثر ویژه‌ای بر بازار دارد. این مدت زمانی است که سرمایه گذاران پول خود را از صرافی و بانک خارج می‌کنند.

سومین عاملی که وی ذکر کرد 180 توییت ایلان ماسک در مورد بیت کوین بود اما درمورد تاثیری که توییت‌های مدیر عامل تسلا در آن زمان بر بازار داشت توضیح نداد. ماسک در 17 مه هنگامی که اشاره کرد احتمال دارد تسلا به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی ناشی از مصرف انرژی برای استخراج ارزهای دیجیتال، برخی از دارایی‌های BTC خود را بفروشد، باعث “جنگ توییتری” شد.

بازار دارایی‌های دیجیتال 43 درصد از بالاترین میزان 2.5 تریلیون دلاری خود در اواسط ماه مه سقوط کرد و بیش از یک تریلیون دلار از کل سرمایه بازار آن کاهش یافت. بازارها از زمان رسیدن به پایین‌ترین نقطه خود از زمان 24 ماه مه در حال تثبیت قیمت هستند و در حال حاضر سرمایه بازار ارزهای دیجیتال در حدود 1.6 تریلیون دلار می‌باشد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها