Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی رغم رد این شایعات که غول تجارت الکترونیکی به زودی از پرداخت با بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد، سخنگوی آمازون گفته است که این شرکت همچنان به فضای ارزهای دیجیتال علاقه مند است.

آمازون گمانه زنی‌های اخیر در مورد پشتیبانی از پرداخت‌ها با بیت کوین را رد کرده و ادعا می‌کند که در حال حاضر برنامه ای برای پذیرش بیت کوین ندارد.

طبق گزارش رویترز در تاریخ 27 ژوئیه به نقل از سخنگوی این شرکت، آمازون همچنان به صنعت ارزهای دیجیتال علاقه مند است اما هنوز برنامه خاصی برای پرداخت با دارایی‌های دیجیتال را ندارد:

علیرغم علاقه ما به فضای ارزهای دیجیتال، گمانه زنی‌های صورت گرفته پیرامون برنامه‌های خاص ما برای پذیرش ارزهای دیجیتال صحت ندارد.

با این حال، سخنگوی این شرکت انکار نکرد که آمازون در حال تحقیق در مورد پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال است و اضافه کرد:

ما همچنان در بررسی خرید با ارزهای دیجیتال برای مشتریانی که از آمازون خرید می‌کنند هستیم.

در 22 ژوئیه، آمازون آگهی استخدام برای موقعیت شغلی کارشناس ارز دیجیتال و بلاک چین را منتشر کرد و چهار روز بعد، روزنامه سیتی A.M به استناد به صحبت‌های یک کارمند داخلی ادعا کرد آمازون “به طور قطع” آماده پشتیبانی از پرداخت‌ها با بیت کوین و راه اندازی یک ارز بومی است، این شایعه را منتشر کرد.

وو بلاکچین، رسانه ارزهای دیجیتال چینی، افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار دوشنبه را در نتیجه این شایعه‌ها دانست، که طی آن بیت کوین در کمتر از سه ساعت تقریباً 15 درصد رشد نشان داد. وو در توییتی در تاریخ 26 جولای اظهار داشت:

بیت کوین در یک ساعت 12٪ افزایش یافت. چون [چینی ها] تازه از خواب بلند شده‌اند و روز کاری تازه در چین آغاز شده است بدیهی است که قیمت بیت کوین پس از انتشار این شایعه در مورد آمازون در جامعه چین شروع به افزایش کرده است.

با رد این شایعات، قیمت BTC عقب نشینی کرده است. بر اساس کوین جکو، در زمان نوشتن این خبر، BTC طی 24 ساعت گذشته با کاهش 4.4٪ با قیمت 36،770 دلار معامله شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها