Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از کارمندان آمازون تأیید کرده است که آمازون نسبت به ادغام پرداخت‌ها با بیت کوین و راه اندازی توکن خود تا سال 2022 اقدام می‌کند.

شایعات مبنی بر اینکه آمازون ممکن است پرداخت با بیت کوین و ارزهای دیجیتال را قبول کند، در حال تقویت است. طبق استخدام موقعیت شغلی که در وب سایت آنها منتشر شده است، آنها به دنبال سرپرست ارز دیجیتال و محصولات بلاکچین هستند.

همانطور که بیت کوینیست پیش از این گزارش شد، آمازون کسی را می‌خواهد که توانایی “ایجاد نوآوری در سیستم پرداخت و مالی” را داشته باشد و بخشی از تیم پذیرش و تجربه پرداخت آنها باشد.

در همکاری با سایر بخش‌ها، سرپرست محصولات ارزهای دیجیتال باید از تجربه خود در زمینه بیت کوین، بلاکچین و فناوری توزیع شده دفتر کل، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برای ایجاد یک استراتژی و چشم انداز استفاده کند.

بنابراین، آمازون برای این قابلیت‌ها سرپرست محصولات دیجیتال استخدام می‌کند.

طبق وب سایت خبری City A.M، یکی از کارکنان آمازون تأیید کرده است که آمازون “قطعاً” به دنبال راه اندازی پرداخت با بیت کوین و ارزهای دیجیتال تا پایان سال جاری است. علاوه بر این، این غول تجارت الکترونیکی می‌تواند توکن خود را تا سال 2022 راه اندازی کند.

این کارمند آمازون به وب سایت خبری گفته است که آمازون طرحی دارد که فراتر از وظیفه شغلی سرپرست بلاکچین و محصولات دیجیتال است. این منبع گفت:

هدف آنها تنها ایجاد راه حل‌های پرداخت ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک نیست، این یک بخش جدایی ناپذیر از مکانیزم آینده نحوه کار آمازون است.

کلید بیت کوین برای پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال در آمازون، آیا آنها ADA و اتریوم را نیز اضافه می‌کنند؟

این کارمند داخلی افزود که این پروژه از طرف شخص رئیس اجرایی آمازون و بنیانگذار آمازون یعنی جف بزوس تأیید شده است.

این کار با بیت کوین آغاز می‌شود، این اولین مرحله اصلی اجرای این پروژه رمزنگاری است و دستورالعمل اجرای آن از همان بالا ارائه می‌شود …

این پروژه “تقریباً آماده اجرا است” و با بیت کوین آغاز می‌شود اما منحصر به آن نخواهد بود. ظاهراً مدیران آمازون “مشتاق” هستند که پرداخت‌ها را با 10 ارز دیجیتال برتر از نظر سرمایه بازار قبول کنند. مرحله دوم زمانی شروع خواهد شد که آنها “روشی سریع و مطمئن برای پرداخت” با ارزهای دیجیتال را ایجاد کنند.

در مرحله بعدی اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش در دسترس خواهند بود و بعد از آن هشت ارز دیجیتال محبوب دیگر را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند. روند اجرای این مراحل طولی نمی‌کشد زیرا این برنامه‌ها از قبل وجود دارند و آنها از سال 2019 روی آنها کار می‌کنند.

مرحله آخر شامل ایجاد و راه اندازی توکن بومی آمازون است. گفته می‌شود این شرکت حدود یک سال است که پرداخت با ارزهای دیجیتال را آزمایش می‌کنند و احتمالاً به سمت “توکن سازی” پیش می‌روند.

سپس این طرح به یک زیرساخت چند سطحی تبدیل می‌شود که در آن می‌توانید هزینه کالاها و خدمات را پرداخت کنید یا در یک طرح وفاداری توکن جایزه بگیرید.

آمازون در مورد پروژه رمزنگاری فرض شده خود بیانیه رسمی نداده است. بنابراین، هرگونه خبر در این مورد قبل از اعلام رسمی شرکت تنها در حد حدس و گمان و شایعه خواهد بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها