اخبار بازارهای مالی

دیوید رابنشتاین: ارزهای رمزنگاری ماندگار هستند

میلیاردر بزرگ دیوید روبنشتاین می‌گوید: ارزهای رمزنگاری ماندگار هستند دیوید روبنشتاین، میلیاردر و بنیانگذار شرکت سهام خصوصی کارلایل گروپ فاش کرد که وی معتقد است ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین ماندگار هستند.

روبنشتاین در گفتگو با CNBC در “Squawk Box” گفت که او شخصاً در ارزهای رمزنگاری سرمایه گذاری نکرده است اما در شرکت‌هایی سرمایه گذاری کرده است که معاملات ارزهای رمزنگاری را تسهیل می‌کنند. سرمایه گذاری او در چنین شرکت‌هایی به این دلیل است که فکر می‌کند “ارزهای رمزنگاری ماندگار هستند” و “از بین نمی‌روند، درست مثل طلا که از بین نمی‌رود.”

روبنشتاین، یک مقام دولتی سابق که بنیانگذار شرکت سهام خصوصی کارلایل گروپ بود، افزود که برای برخی از سرمایه گذاران بیت کوین جایگزین طلا است. اظهارات وی یک روز پس از سقوط بازار ارزهای رمزنگاری و سقوط قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح 32000 دلار قبل از بازیابی به 39000 دلار بیان شد.

سایر ارزهای رمزنگاری برتر نیز شاهد افت قیمت خود بودند. اتریوم، دومین ارز رمزنگاری از نظر رمایه بازار، از بالاترین قیمت خود یعنی 4300 دلار به 1900 دلار رسیده است.

روبنشتاین افزود: بازار ارزهای رمزنگاری فراز و نشیب‌هایی دارد و دیروز روز خوبی نبود. این در مورد هر چیز نسبتاً جدیدی صدق می‌کند، و من فکر نمی‌کنم شما چیزی مانند از بین رفتن و ناپدید شدن رمزنگاری را ببینید. ماندگار هستند.

او همچنین اضافه کرد که اشتها برای جایگزینی برای سیستم مالی فعلی وجود دارد، صرف نظر از اینکه مردم معتقدند مجموعه رمزگذاری “درست است یا غلط”. وی در مورد نوسانات آنها گفت که سرمایه گذاران باید “انتظار فراز و فرودهای بزرگ و نوسانات زیاد را داشته باشند.” اگر آنها برای این کار آماده نیستند، نباید در این فضا سرمایه گذاری کنند.

در حالی که برخی معتقدند فضای ارزهای رمزنگاری حبابی بود که اکنون ظاهر شده است، اما برخی از سرمایه گذاران برجسته معتقدند که هنوز جای رشد وجود دارد. همانطور که قبلا گزارش شد، آنتونی اسکاراموچی، مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری اسکای بریج کپیتال، فاش کرد که با وجود فروش گسترده در بازارهای ارزهای رمزنگاری شده در این هفته، او معتقد است که بازار صعودی بیت کوین هنوز از بین نرفته است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا