Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه
  • کارگران کم درآمد بیشتر احتمال دارد کار را ترک کنند.
  • 38 درصد از معامله گران فعال سهام نیز در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند.
  • 23 درصد برای سود کوتاه مدت در آن بودند.

پروژه اعتماد یک کنسرسیوم بین المللی از سازمان‌های خبری است که استانداردهای شفافیت را ایجاد می‌کند.

در یک نظرسنجی که توسط این کنسرسیوم انجام شد، مشخص کرد که تعدادی از آمریکایی‌ها پس از کسب دستاوردهای قابل توجهی در سرمایه گذاری در دارایی‌های کریپتو، کار را ترک می‌کنند. این نظرسنجی که در 1 نوامبر منتشر شد، نشان می‌دهد که تعداد فزاینده‌ای از کارگران ایالات متحده به دلیل سوددهی بازار رمزارزها، شغل خود را ترک می‌کنند.

در اکتبر سال 2021، سؤالی در مورد استعفا از شغل به دلیل سوددهی رمزارزها برای 6741 پاسخ‌دهنده مطرح شد. وقتی از آنها پرسیده شد که آیا آنها یا افرادی را می‌شناسند در طول سال گذشته شغل خود را به دلیل آزادی مالی کسب شده از طریق سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال رها کرده‌اند، 4 ٪ پاسخ مثبت دادند و 7٪ گفتند که شخصی را می‌شناسند.

مارک کوبان، سرمایه‌گذار میلیاردر و مالک دالاس ماوریکس، که در پلتفرم‌های NFT سرمایه‌گذاری کرده است، در مورد پاسخ‌ها اظهار داشت:

وای، 4 درصد از مردم در ایالات متحده شغل خود را به دلیل دستاوردهای Crypto ترک کرده‌اند، و اکثریت قریب به اتفاق زیر 50 هزار دلار در سال درآمد دارند. اکنون می‌دانیم که چرا بسیاری از افراد، مشاغل کم درآمد را ترک می‌کنند.

استعفای کارگران کم درآمد

وقتی بر اساس درآمد طبقه بندی شد، مشخص شد که 27 درصد با دستمزد کمتر از 25000 دلار در سال شغل خود را ترک کرده‌اند و 37 درصد با حقوق 50000 دلار شغل خود را ترک کرده‌اند. این کنسرسیوم نتیجه گیری کرد:

این داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های کریپتو ممکن است سطوح درآمدی متحول کننده زندگی را برای برخی فراهم کرده باشد، در حالی که صاحبان ثروتمندتر کریپتو بیشتر از آن به‌عنوان شکل دیگری از تنوع دارایی‌ها استفاده می‌کنند تا منبع درآمد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که کسانی که بیشتر درگیر معاملات سهام هستند، احتمالاً در حوزه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت می‌کنند. از 2943 نفری که در نظرسنجی شرکت کردند، 38 درصد از معامله‌ گران فعال سهام نیز در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

هنگامی که در مورد دلایل سرمایه گذاری در کریپتو پرسیده شد، 28 درصد از 17699 نفری که به این سوال پاسخ دادند، گفتند که این سرمایه گذاری برای رشد بلندمدت است. 23 درصد برای سودهای کوتاه مدت، 11 درصد گفتند که پوششی در برابر تورم است و 12 درصد خواهان استقلال از دولت بودند.

سیویک ساینس بیان کرد:

«بیش از نیمی از جمعیت (51 درصد) ارزهای دیجیتال را کم و بیش به عنوان یک سهام سنتی می‌بینند.

نهنگ های کریپتو ثروتمندتر می‌شوند

تعجب ندارد که جوانترین افراد جمعیتی به احتمال زیاد کریپتو را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت حفظ می‌کنند. تقریباً 60 درصد از پاسخ دهندگان عملاً به طور مساوی تقسیم شده بودند که یا ثروتمندتر از سال گذشته بودند یا در همان سطح ثروت بودند. همچنین کسانی که دارایی بیشتری دارند، بسیار بهتر از کسانی که سرمایه گذاری کمتری دارند، عمل کرده‌اند.

سیویک ساینس به این نتیجه رسید که مقررات ممکن است درک و استفاده از ارزهای دیجیتال را تغییر دهد:

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که فناوری بلاک چین ریشه‌های ضد استقرار خود را رها کرده است و مجموعه‌ای از معامله‌گران فعال سهام و افراد با سطوح مختلف درآمد از آن استقبال می‌کنند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها