Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ذخایر بیت کوین در کوین بیس پایین ترین سطح از دسامبر 2017 است ، این به چه معناست؟ در چند روز گذشته بیت کوین بین خطوط مهم پشتیبانی و مقاومت ادغام شد ، که بدون شک برای قیمت آن خوب است زیرا به طور قطع بهتر از یک اصلاح کامل است. اکنون ، داده ها به ما نشان می دهند که موجودی بیت کوین در صرافی کوین بیس در سطحی قرار دارد که از دسامبر 2017 دیده نشده است.

موجودی بیت کوین Coinbase کاهش می‌یابد

یکی از راه های سنجش پتانسیل حرکت های بزرگ آینده در قیمت بیت کوین ، دنبال کردن تراز BTC در مبادلات است. اگر این عدد زیاد باشد ، به این معنی است که بیت کوین بیشتری برای معامله وجود دارد. این یک معیار بسیار محبوب برای بررسی است و تحلیلگران از آن برای تعیین احتمال نوسانات زیاد در آینده نزدیک استفاده می کنند.

داده های منبع تجزیه و تحلیل محبوب ، Glassnode ، نشان می دهد که موجودی بیت کوین در صرافی امریکایی کوین بیس مشابه دسامبر 2017 است.

پیامدهای احتمالی قیمت بیت کوین

همانطور که در بالا ذکر شد ، این واقعیت که موجودی بیت کوین صرافی پایین است می تواند نشانه مثبتی برای قیمت BTC تلقی شود. البته ، کوین بیس تنها یکی از بسیار صرافی های ارز دیجیتال است و برای تشکیل هرگونه تز معنادار در مورد قیمت ، باید آنها را جمع بندی کرد. اطلاعات CryptoQuant، یکی دیگر از منابع تجزیه و تحلیل معروف، به ما نشان می دهد که از 26 جولای مقدار بیت کوین در کیف پول همه صرافی ها کاهش یافته است.

برای حمایت بیشتر از این روند صعودی ، رابطه معکوس بین این معیار و قیمت بیت کوین وجود دارد ، که به طور قطعی در نمودار زیر نشان داده شده است.

 

در هر صورت ، مهم است که هوشیار بمانید و نمودار را زیر نظر داشته باشید. علیرغم بسته شدن کندل ماهانه مثبت ، همچنان برای گاوهای بیت کوین مهم است که از شکست میانگین متحرک 200 روزه به عنوان حمایت جلوگیری کنند و در عین حال تغییرات مثبت اخیر قیمت را نیز پیگیری کنند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها