Categories
اخبار بیت کوین, اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیشنهاد ممنوعیت استخراج بیت کوین در نیویورک برای اجازه دادن به پروژه‌های سبز اصلاح شد

سناتورهای نیویورک پیشنهادی را برای ممنوعیت تمامی استخراج‌های ارزهای دیجیتال برای مدت سه سال ارائه کرده‌ بودند و اکنون در تلاشند تا تنها شرکت‌های استخراج کننده با استفاده از منابع سوخت کربن را متوقف کنند.

ممنوعیت معادن استخراج رمزنگاری که خواستار یک وقفه سه ساله اجباری در مورد تمام عملیات‌های استخراج در نیویورک بود در حال حاضر اصلاح شده است و اکنون به پروژه‌های سبز اجازه فعالیت می‌دهد.

این لایحه در 8 ژوئن در مجلس سنا تصویب شد و اکنون به مجمع ایالتی ارجاع شده است. اگر این لایحه در مجمع تصویب شود، به فرماندار اندرو کوومو تحویل داده می‌شود تا قانون پیشنهادی را تأیید یا وتو کند.

لایحه اولیه 6886A مجلس سنا در نیویورک تلاش داشت تا استخراج رمزنگاری را به مدت سه سال متوقف کند تا اثرات زیست محیطی آن در عملیات استخراج در سه ایالت مورد بررسی قرار گیرد.

با این حال، این لایحه در مجلس سنا اصلاح شد و لایحه تجدید نظر شده 6486B اکنون فقط بر روی شرکت‌هایی متمرکز است که از منابع سوختی مبتنی بر کربن برای تأمین سوخت مورد نیاز برای استخراج رمزنگاری استفاده می‌کنند.

در مورد ممنوعیت استخراج رمزنگاری با این لایحه‌ که مانع گسترش هرگونه عملیات استخراج با استفاده از سوخت کربن می‌شود دیگر محدوده زمانی خاصی وجود ندارد.

در این لایحه اصلاح شده همچنین مستند سازی در مورد میزان انرژی تولیدی، ردپای کربن و نوع سوختی که توسط همه استخراج کنندگان رمزنگاری استفاده می‌شود، ضروری است.

فرماندار کوومو در 7 ژوئن اظهار داشت که او در ممنوعیت پیشنهادی تخصص کافی ندارد، با این حال، او از نگرانی‌های زیست محیطی پیرامون صنعت استخراج رمزنگاری آگاه است:

“نگرانی‌های جدی وجود دارد. در این شکی نیست. من این قانون را بررسی خواهم کرد. ”

به نظر می‌رسد بررسی قانونگذاران نیویورک در مورد استخراج رمزنگاری با اهداف انرژی پایدار با قانون “رهبری آب و هوا و حمایت از جامعه” مرتبط است.

قانون حمایت هدف خود را كاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا 85٪ تا سال 2050 و انتشار خالص صفر از تمام بخشهای اقتصاد را در این بازه زمانی تعیین كرد.

یک مسئله مورد نگرانی برخی از ساکنان نیویورک، تایید توسعه کارخانه استخراج بیت کوین گازسوز در گرینيج در دریاچه سنکا است، که قصد دارد تا سال 2022، 85 مگاوات برق به استخراج بیت کوین اختصاص دهد.

انتقال عملیات استخراج این شرکت از استفاده از گاز طبیعی به جای زغال سنگ، همراه با تغییر اخیر آن در خنثی سازی کربن از طریق متعادل کردن کربن، از مخالفت گروه زیست محیطی Seneca Lake Guardian نکاسته است.

این گروه در 5 ژوئن خاطر نشان كرد كه گرینيج صرفاً از كارخانه‌ای که صرفا زغال سنگ می‌سوزاند به “نیروگاه سوزانده گاز از طریق عملیات فرکینگ” تبدیل شده است و از اینكه وزارت حفاظت از محیط زیست (DEC) تنها “یک بیانیه اثرات زیست محیطی” صادر کرده است، شاکی هستند:

گرینيج اکنون صرفاً برای بدست آوردن پول جعلی در بحبوحه تغييرات آب و هوایی، بدون هيچ نظارتي، سوخت‌های فسيلی را می سوزاند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها