Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صندوق معاملات آتی بیت کوین (ETF) با تقریباً 1،000،000،000 دلار ارزش حجم در روز اول، دومین راه اندازی بزرگ ETF در تمام دوران تاریخ است.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، در توییتر می‌گوید که EFT بیت کوین (BITO) در روز اول بازگشایی بیش از 993 میلیون دلار حجم معاملات داشته است.

Balchunas اضافه می‌کند که BTC به راحتی بزرگترین روز اول برای یک ETF از نظر حجم طبیعی است، و البته جزو ETF هایی نمی‌شود که شامل سرمایه گذاران بزرگ از پیش برنامه‌ ریزی شده یا توسط شرکت‌هایی که دارایی‌های خود را آورده‌اند، باشد.

این تحلیلگر توضیح می‌دهد، حتی زمانی که این لیست شامل ETF هایی است که بدون حجم طبیعی راه‌اندازی شده‌اند، ETF آتی ProShares Bitcoin دومین راه اندازی بزرگ تاریخ را در پشت Blackrock US Carbon Transition Readiness ETF داشت.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله سقف قیمت جدیدی را ثبت کرد و اکنون 65.500 دلار معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 12 درصد افزایش یافته است. قبل‌تر بزرگترین دارایی رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار در اواسط آوریل به بالاترین سطح خود یعنی 64،804 دلار رسیده بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها