Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مقام پولی سنگاپور (MAS) ، بانک مرکزی و تنظیم کننده مالی این کشور ، صرافی ارز دیجیتال بایتننس را در لیست هشدار سرمایه گذاران قرار داده است.

این اعلان در روز پنجشنبه انجام شد و فقط “www.binance.com” در لیست ذکر شده است.

این خبر یک هفته پس از استخدام ریچارد تنگ ، مدیر ارشد پیشین مقررات بورس سنگاپور به عنوان مدیرعامل بایننس سنگاپور منتشر می شود. تنگ همچنین 13 سال در MAS به عنوان مدیر امور مالی شرکت ها از 1994 تا 2007 کار کرد.

البته وب سایت بایننس ویژه کاربران سنگاپور (Binance.sg) در حال حاضر در لیست هشدار سرمایه گذاران نیست.

سخنگوی بایننس به The Block گفت که Binance.com و Binance.sg مبادلات جداگانه ای دارند. “Binance.sg در سنگاپور با تیم اجرایی و مدیریت محلی خود فعالیت می کند. Binance Singapore توسط Vertex Venture Holdings پشتیبانی می شود و تنها بر رشد اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده سنگاپور و خدمات رسانی به کاربران در سنگاپور متمرکز است.”

این سخنگو در ادامه گفت که بایننس سنگاپور هیچ محصول یا خدماتی را از طریق وب سایت Binance.com ارائه نمی دهد.

بایننس از طریق Binance Asia Services Pte فعالیت می کند. با مسئولیت محدود در سنگاپور ، و این نهاد در حال حاضر در لیست آن دسته از اشخاصی است که از داشتن مجوز تحت قانون خدمات پرداخت برای مدت معینی معاف شده اند. به عبارت دیگر ، MAS در حال حاضر درخواست مجوز واحد تجاری را بررسی می کند.

سخنگوی بایننس اضافه کرد

“Binance Singapore برای مجوز از واحد پولی سنگاپور درخواست کرده است. ما در حال حاضر تحت معافیت مربوطه که توسط MAS اعطا شده عمل می کنیم و کاملاً متعهد هستیم که با MAS همکاری نزدیکی داشته باشیم تا تمام استانداردهای لازم برای تأیید مجوز را رعایت کنیم.”

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها