Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم برجسته معاملات ارزهای رمزنگاری (بایننس) اعلام کرده است که سهام توکن شده اپل، مایکروسافت و MicroStrategy را تا پایان آوریل لیست خواهد کرد. کاربران این صرافی می‌توانند از امروز شاهد معاملات MicroStrategy / بیت کوین باشند. توکن‌های سهام اپل و مایکروسافت نیز به ترتیب در تاریخ 28 آوریل و 30 آوریل به این صرافی وارد می‌شوند.

بایننس از اوایل ماه جاری میلادی توانست به معاملات سهام توکن دار دست پیدا کند. تولید کننده خودروهای الکترونیکی تسلا، ایلان ماسک، اولین شرکت در لیست بایننس بود. این صرافی کسری سهام صرافی رمزنگاری کوین‌بیس را که در تاریخ 14 آوریل منتشر شد، اضافه کرده است.

تمام سهام توکنیزه شده لیست شده در بایننس بصورت استیبل‌کوین Binance USD (BUSD) نشان داده می‌شوند. در حالی که همین محصولات توسط FTX نیز ارائه می‌شود، بایننس معاملات سهام بدون کارمزد را ارائه می‌دهد. کلیه توکن‌های سهام به طور کامل با سبد سهام مربوط به اوراق بهادار آن پشتیبانی می‌شوند. شایان ذکر است که توکن‌های سهام بایننس فقط در ساعات  رسمی بازار ایالات متحده قابل معامله هستند.

قوانین نظارتی

بایننس تحت قوانین نظارتی بر محصولات جدید خود قرار گرفته است که قرار است تجارت سهام را دموکراتیک کند. در 22 آوریل، فایننشال تایمز گزارش داد که اداره رفتار مالی انگلستان همکاری با صرافی‌ها را آغاز کرده است تا تعیین کند که آیا محصولات آن‌ها مطابق با قوانین اوراق بهادار کشور می‌باشد یا خیر، این شرکت اذعان کرد: به دلیل تعهدات رازداری نمی‌توانیم در این مورد خاص اظهارنظر کنیم. به طور اساسی، موارد زیر اعمال می شوند:

آیا توکن‌ها قابل انتقال هستند، می‌توانند در صرافی رمزنگاری معامله شوند و به حقوق اقتصادی مانند سود سهام یا تسویه حساب‌های نقدی مجهز هستن ، آنها جز اوراق بهادار هستند و مشروط به انتشار اسناد رسمی هستند. لازم به ذکر است کاربران از ایالات متحده، ترکیه و چین از معاملات توکن سهام منع شده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها