Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پورتال تجارت الکترونیک امکان پرداخت با بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و همچنین چند استیبل کوین اصلی وابسته به دلار را ارائه می دهد.

پلتفرم تجارت الکترونیکی مستقر در ایالات متحده؛

Shop.com جدیدترین سایتی است که پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال را پذیرفته است.

این شرکت که متعلق به مارکت آمریکا است، همکاری خود را با ارائه دهنده خدمات پرداخت رمزنگاری BitPay اعلام کرد، که به آن اجازه می دهد پرداخت ها را در چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC) بپذیرد.

مشارکت جدید کاربران Shop.com را قادر می سازد تا هنگام پرداخت، گزینه BitPay را انتخاب کنند تا از طریق کیف پول های ارزدیجیتال خود پرداخت کنند. در حال حاضر، کاربران می توانند با بیت کوین ، Bitcoin Cash (BCH) ، Ether (ETH) ، Bitcoin Wrapped (WBTC) ، Dogecoin (DOGE) ، Litecoin (LTC) و همچنین پنج استیبل کوین وابسته به دلار پرداخت کنند.

استیو اشلی ، بنیانگذار و مدیر Shop.com با توصیف مشارکت به عنوان فصل بعدی در تجارت، گفت که ادغام BitPay در همه کشورهایی که Market America در آن فعالیت می کند، شامل ایالات متحده، کانادا، استرالیا، هنگ کنگ، انگلستان، سنگاپور، مالزی و تایوان در دسترس است.

BitPay توسط شرکت هایی که معمولاً با ارزهای فیات سروکار دارند استفاده می شود تا به عنوان دروازه ای برای پرداخت های ارز دیجیتال عمل کند. مشاغلی مانند گالری اتومبیل لاس وگاس و هتل های لوکس آمریکایی The Kessler Collection با BitPay قراردادی را برای پذیرش پرداخت بیت کوین امضا کردند.

یک مطالعه اخیر توسط شرکت های ارائه دهنده پرداخت های ارز دیجیتال نشان داد که هر دو (هم شرکت ها و هم صاحبان ارز دیجیتال) علاقه مشخصی به پرداخت های با ارز دیجیتال نشان می دهند و حدود 93 از کاربران ارز دیجیتال پاسخگو اعلام کردند که در آینده خرید را فقط به صورت ارز دیجیتال در نظر می گیرند. شما چطور؟

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها