Categories
اخبار بیت کوین, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین از نظر ارزش بازار از تسلا پیشی گرفت و جزو هشت دارایی برتر جهان شد. پس از افزایش ارزش کل بازار ارز دیجیتال، بیت کوین با افزایش سرمایه، جایگاه بهتری را در بالای دارایی‌ها اصلی به دست می‌آورد، از تسلای ایلان ماسک پیشی می‌گیرد و با 1.3 تریلیون دلار بعد از نقره به جایگاه هشتم صعود می‌کند.

نمودار دارایی ها

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ATH جدید 3 تریلیون دلاری رسیده است که آن را بالاتر از غول‌هایی مانند مایکروسافت و اپل قرار می‌دهد که در حال حاضر رتبه های دوم و سوم را در بالای دارایی‌های رتبه بندی شده بر اساس ارزش بازار دارند.

دارنده فعلی جایگاه اول، طلا، در حال حاضر هیچ رقیبت واقعی با 9 تریلیون دلار برتری ندارد. برای رسیدن به جایگاه اول، ارزش بازار ارزهای دیجیتال باید چهار برابر شود.

به دلیل ماهیت بی ثبات بیت کوین و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است ارزش سرمایه آن به سرعت تغییر کند و به رتبه هشتم بازگردد و شرکت ماسک را به جایگاه هفتم بازگرداند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که سهام TSLA در حال حاضر 7٪ در پیش بازار NASDAQ کاهش یافته است. فروش سهام TSLA با نظرسنجی توییتری ایلان ماسک در مورد اینکه آیا او باید از فروش دارایی‌های خود برای پرداخت مالیات اجتناب کند یا خیر، دنبال می‌شود.

در زمان انتشار این نوشته، بیت کوین با 66000 دلار با سود روزانه 4.2 درصد معامله می‌شود و در حال حاضر در بالاترین سطح قبلی تثبیت می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها