Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مجله TIME بیت‌کوین را در ترازنامه خود می‌آورد. مجله TIME با همکاری Grayscale برای انتشار مجموعه‌ای از فیلم‌های رمزنگاری آموزشی، موافقت کرده است که هزینه آن با بیت کوین پرداخت می‌شود. مدیر صندوق موسسه Grayscale برای تولید یک مجموعه ویدیویی آموزشی با موضوع دارایی‌های رمزنگاری با مجله تایم همکاری می‌کند.

این مشارکت در آوریل توسط مدیر عامل شرکت Grayscale، مایکل سوننشین اعلام شد، سوننشین فاش کرد که تایم و رئیس آن، کیت گروسمن، برای این کار بیت‌کوین دریافت می‌کنند. علاوه براین، تایم قصد ندارد بیت کوین دریافت شده را به فیات تبدیل کند و این دارایی رمزنگاری را در ترازنامه خود نگه‌می‌دارد. تاکنون جزئیات بیشتری از این مشارکت فاش نشده است.

در پست قرار داده شده در LinkedIn توسط نیویورک‌تایمز ذکر شده است: صنعت رسانه به سرعت در حال تحول  است. TIME به دنبال یک مدیر ارشد مالی(ارزهای دیجیتال) است که بتواند به تحول آن کمک کند.

طبق داده‌های Bitcointreasunities.com، تایم سی و سومین شرکت تجاری عمومی خواهد بود که بیت کوین را در ترازنامه خود خواهد داشت. تایم به جمع شرکتهای برتر Microstrategy ایالات متحده (که از آگوست سال 2020 میلیاردها دلار در بیت‌کوین سرمایه گذاری کرده‌اند)، شرکت اسکوئر (که در ماه اکتبر 4709 بیت‌کوین به خزانه خود اضافه کرد) و تسلا (که 1.5 میلیارد دلار بیت‌کوین در ژانویه خریداری کرد) پیوست.

شرکت سرمایه‌گذاری چند ملیتی Blackrock نیز در ماه فوریه شروع به ورود به کریپتو کرد و بیش از 360،000 دلار در یک زمان کوتاه با قرارداد آتی بیت‌کوین کسب کرد. این معامله نشان‌دهنده یک همکاری قابل توجه بین غول‌های دنیا و رمزنگاری است. Grayscale در سال 2013 تاسیس شد و دارای 46 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری است که تقریباً معادل با 3٪ از کل موجودی بیت‌کوین در گردش است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها