Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو به زودی مبدل اتریوم ERC-20 را بر روی Testnet، راه اندازی می‌کند.

مبدل مورد انتظار Cardano ERC-20 به زودی در testnet راه اندازی می شود. فرانسیسکو لاندینو ، مدیر پروژه Input Output Global (IOG) ،در آخرین قسمت از کاردانو 360 این خبر را بیان کرد.

اکثر آنها مبدل ERC-20 را به عنوان یک مولفه ضروری در خارج شدن از اتریوم می دانند. تفکرات پشت این مفهوم همیشه ارائه دهنده یک جایگزین مناسب به توسعه دهندگان این برنامه در Ethereum بود.

با در نظر گرفتن این موضوع و با نزدیک شدن به اتمام قرارداد هوشمند Alonzo ، هفته های آینده شاهد تشدید رقابت بین این دو زنجیره خواهیم بود.

کاردانو ERC-20 یک تغییر بسیار موثر و بزرگ است

اخبار مبدل Cardano ERC-20 برای اولین بار در جولای 2020 هنگامی منتشر شد که مدیرعامل IOG چارلز هاسکینسون در جریان پخش زنده به آن اشاره کرد.

همانطور که از نامش پیداست ، هدف مبدل ERC-20 این است که بلاک چین اتریوم را به کاردانو برساند و در صورت انتخاب کاربران ، توکن های اتریوم بتوانند بارها و بارها منتقل شوند. لاندینو با ارائه جزئیات بیشتر گفت:

“مردم قادر خواهند بود نقدینگی را جابجا کنند یا بتوانند توکن های خود را برای استفاده از برنامه هایی که از اتریوم به کاردانو مهاجرت می کرده اند، منتقل کنند.”

در مورد اینکه چرا برنامه نویسان این مهاجرت را انتخاب می کنند ، لاندینو گفت که مزایای انجام این کار نیز شامل هزینه های کمتر و بهره بردن از سرعت استفاده بالاتر است. وی همچنین ادعا کرد که مهاجران امنیت را به ویژه در فرآیند تأیید قراردادهای هوشمند افزایش داده اند.

لاندینو پیشتر از راه اندازی قریب الوقوع مبدل ERC-20 به testnet در ماه مه (تقریباً چهار ماه)، پیش خبر داده بود.

وی در توضیح این تاخیر گفت که برنامه اولیه، معرفی دو نسخه بود، یکی برای پل اتریوم به کاردانو و دومی برای پل کاردانو به اتریوم.

اما در تکمیل اولین نسخه ، تیم او راه هایی را برای بهبود فرآیند که قبلاً به عنوان کارهای عقب افتاده در نسخه دوم وجود داشت، ذکر کرد. آنها تصمیم گرفتند اولین انتشار را به تأخیر بیندازند و هر دو پروژه را برای عرضه همزمان ادغام کنند.

او افزود: “ما ابتدا برنامه ریزی کردیم تا فرآیند مهاجرت اتریوم به کاردانو را آزاد کنیم ، اما هنگامی که آزمایش را به پایان رساندیم، متوجه شدیم که می توانیم برخی از مواردی را که قبلاً برای روند برنامه کاردانو به اتریوم داشته ایم ، بهبود بخشیم. بنابراین تصمیم گرفتیم هر دو نسخه را ادغام کرده و همه چیز را با هم منتشر کنیم. ”

چه تاریخی انتظار عرضه testnet را داشته باشیم؟

سوال بزرگ این است که چه زمانی IOG راه اندازی ERC-20 را در testnet شروع می کند؟

لاندینو تأیید کرد که این شبکه هفته آینده راه اندازی می شود و حتی به کاربران اجازه می دهد تا فرآیند تبدیل را با استفاده از توکن های SingularityNET خود امتحان کنند.

“هفته آینده همه چیز را در testnet مشاهده خواهید کرد و کاربران می توانند آزمایش کنند که چگونه می توانند توکن های AGA خود را از Ethereum به Cardano منتقل کنند. و همچنین ، بازگشت از کاردانو به اتریوم را نیز تجربه کنند. ”

در ماه مارس ، هاسکینسون ادعا کرد که بیش از 100 شرکت در حال برنامه ریزی هستند که از کشتی اتریوم به بیرون بپرند. به گفته وی ، این امر عمدتا به این دلیل است که کاردانو تا 1/1000م هزینه را به آنها برای صرفه جویی ارائه می دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها