اخبار بیت کوین

کاراکاس‌ایر از بیت کوین به عنوان روش پرداخت جدید استفاده می‌کند

کاراکاس ایر، شرکت هواپیمایی برجسته ونزوئلا، طبق اعلامیه توییتر خود که توسط مدیر عامل شرکت الیور لوفر اعلام شده است، پذیرش بیت کوین را آغاز کرده است. و حتی کسانی که روش پرداخت بیت‌کوینی را انتخاب می‌کنند تخفیف  هم می‌گیرند.

لوفر، دانش آموخته دانشکده میامی مید، این شرکت را با برادرش در سال 2015 تأسیس کرد. 12 سال پیش، آنها هرچه داشتند را برای خرید هواپیمای Cessna 172 Skyhawk و راه اندازی مدرسه پرواز فروختند. در حال حاضر، کاراکاس ایر حدود 900 دانشجو دارد که رشد بسیار سریعی در بین آکادمی‌های هواپیمایی در آمریکای لاتین داشته است.

ونزوئلایی‌ها برای غلبه بر تورم بیش از حد به رمز ارزها روی می‌آورند

ونزوئلا که گرفتار تورم بیش از حد است، از روزهای ابتدایی در خط مقدم پذیرش بیت کوین بوده است.طبق داده‌های ارائه شده توسط بلاکچین سلیوت چینالیسز، این کشور یکی از کشورهای پیشرو در جهان از نظر معاملات همتا به همتا است (پشت سر ایالات متحده و روسیه). به غیر از بیت کوین، ارزهای رمزپایه دیگری مانند دش نیز در این کشور رونق دارند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا