Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویلیام کلمنته، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، می‌گوید نهنگ‌های بازار این هفته 2،200،000،000 دلار برای خرید بیت کوین جمع کرده‌اند.

ویلیام کلمنته، تحلیلگر بلاکچین، می‌گوید که نهنگ‌هت دوباره وارد بازار بیت کوین می‌شوند.

کلمنته در آخرین خبرنامه خود خاطر نشان کرده است که تعداد کاربران جدید در شبکه بیت کوین (BTC) در بالاترین سطح جدید خود قرار دارد.

ابتدا، بیایید نگاهی به این نمودار بیندازیم که نشان دهنده رشد خالص کاربران یا” اشخاص”موجود در شبکه بیت کوین است. رشد کاربران جدید اکنون به بالاترین رکورد خود رسیده است. روزانه بیش از 50،000 موسسه جدید در حال فعالیت در این شبکه هستند.

کلمنته می‌گوید نهنگ‌های بیت کوین در کنار سرمایه گذاران کوچک بار دیگر در حال ورود به بازار هستند. این تحلیلگر می‌گوید که این روند “تغییری نکرده است و فقط در این هفته با خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها به ارزش 2،200،000،000 دلار، سرعت گرفته است.

سرمایه گذاران کوچک هفته ها است که به شدت بیت کوین خریداری کرده‌اند، اما سرانجام اوج تعداد نهنگ‌ها را که منتظر آن بودیم مشاهده کردیم. در این هفته 17 نهنگ جدید در بلاکچین بوجود آمدند، در حالی که همزمان دارایی نهنگ های هولدر به 65،429 بیت کوین افزایش یافته است. ”

کلمنته همچنین در حال بررسی ورودی و خروجی بیت کوین در صرافی‌ها است. این تحلیلگر این روند را با استفاده از اندیکاتور بولینگر باند، که اندیکاتوری است که نوسانات و مناطق اشباع از خرید و اشباع فروش را نشان می‌دهد، جریان ورود و خروج BTC به و از صرافی‌های ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند. کلمنته می‌گوید که این اندیکاتور از ماه مارس تاکنون اولین سیگنال “خرید” خود را صادر کرده است.

با استفاده از باندهای بولینگر، سیگنال‌ها نشان می‌دهند که بیت کوین به شدت وارد صرافی‌ها شده‌اند یا به شدت از صرافی‌ها خارج شده‌اند. این سیگنال ظاهر شده اولین سیگنال “خرید” در طی 3 ماه گذشته را نشان می‌ده ، و می‌تواند نشان دهنده تغییر روند بیت کوین باشد.

کلمنته با پشتیبانی از دیگر سیگنالهای صعودی در بازار، رفتار موسسات را که در حال جمع آوری و خرید بیت کوین هستند را بررسی می‌کند. طبق تجزیه و تحلیل او، نهادهای خریداری کننده بیت کوین تاکنون مقدار کمی از بیت کوین‌های خود را فروخته‌اند، که نشان می‌دهد یک “شوک عرضه” می‌تواند اتفاق افتد.

وی افزود: نهادهایی که سابقه فروش بسیار پایینی دارند، در حال حاضر در حال خرید بیت کوین فروخته شده توسط تریدرها هستند و به مقدار دارایی خود اضافه می‌کنند. این نیرو در برابر قیمت همچنان به سمت بالا حرکت می‌کند. پس از اتمام این روند خریداری، بازار یک شوک عرضه را تجربه خواهد کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها