Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رسیدن قیمت بیت کوین به پایین‌ترین قیمت 11 هفته اخیر: بیت کوین پایین‌ترین قیمت 11 هفته اخیر خود را لمس کرد.

با پایین آمدن شتاب و فعال شدن دوباره خرس‌ها، قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود در پایان ماه فوریه رسیده است.

در اوایل معاملات روز یکشنبه، قیمت BTC به پایین‌ترین سطح خود در 11 هفته اخیر رسید و قبل از بهبود جزئی به 46700 دلار رسید.

آخرین باری که بیت کوین به این سطح سقوط کرد، که در اواخر ماه فوریه در جریان اصلاح قیمت آن به این قیمت رسیده بود. بازگشت به پایین‌ترین نقطه پس از آن صورت گرفت که برای اولین بار در دو هفته پیش قیمت آن به بالای 60 هزار دلار رسید.

امروز، بیت کوین قصد دارد شمع هفتگی دیگری را تشکیل دهد. در صورت بسته شدن شمع در این سطح، به گفته Bitstamp، این بدترین قیمت بسته شدن هفتگی از 22 فوریه خواهد بود، زمانی که بیت کوین هفته را با 45240 دلار به پایان رساند. دو هفته پیش کندل هفتگی با 49 هزار و 200 دلار بسته شد که کمترین قیمت هفتگی از ماه فوریه است.

دومین سطح قیمتی نزولی برای بیت کوین

این بار، اوضاع کمی متفاوت است و احساسات نزولی در حال بازگشت به بازارهای دارایی رمزنگاری است. بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین سقف قیمتی خود در 65 هزار دلار 14 آوریل، یک قله نزولی تشکیل داده است و در حال حاضر دومین دره نزولی را در نمودار روزانه شکل داده است، که نشانگر رشد روند نزولی بزرگتری است.

تحلیلگر “CryptoFibonacci” نمودار هفتگی را زیر نظر دارد و نشان می‌دهد انرژی خریدارها در حال اتمام است.

به نظر می‌رسد که این حرکت توسط ایلان ماسک با انتشار دوباره یک توییت در مورد مصرف انرژی بیت کوین در 13 مه انجام شده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین به 20 کاهش یافته است (“ترس شدید”) پایین‌ترین سطح از سقوط بازار تا مارس 2020. در زمان نوشتن مقاله، بیت کوین در کمتر از 48،000 دلار معامله می‌شد که نسبت به 24 ساعت گذشته 4٪ کاهش داشت.

سرمایه بازار 150 میلیارد دلار کاهش می‌یابد

طبق معمول، این حرکت باعث فروش عمده ارزهای رمزنگاری شده دیگر و در نتیجه خروج حدود 150 میلیارد دلار از بازار طی یک روز گذشته شده است.

سرمایه کل بازار پس از رسیدن به بالاترین رقم 2.5 تریلیون دلاری در 12 مه، به 2.3 تریلیون دلار کاهش یافته است. دیدگاه بلندمدت افراد هنوز مثبت است اما در صورت افزایش احساس نزولی، ضرر می‌تواند به سرعت تسریع شود.

همه دارایی‌های رمزنگاری در آخر هفته در حال اصلاح نیستند و برخی از آنها حتی پس از کسب سودهای اخیر خود تلاش کرده‌اند که حتی بالاتر بروند (اگرچه تعداد آنها اندک است).

از جمله ارزهای رمزنگاری صعودی آخر هفته کاردانو است که بر اساس داده‌های Coingecko  4.8٪ در روز رشد داشته است و با قیمت 2.27 دلار معامله می‌شود. ADA در روز شنبه 15 مه به بالاترین حد خود رسید و به 2.36 دلار رسید و در 30 روز گذشته 54 درصد سود داشت.

XRP ریپل همچنین با یک تززریق سرمایه 13 درصدی در روز دوباره احیا می‌شود تا کاردانو جایگاه چهارم را در بازار ارزهای رمزنگاری بدست آورد. در حال حاضر XRP با قیمت 1.58 دلار معامله می‌شود و دارای سرمایه بازار 73 میلیارد دلار است. در زمان نوشتن مقاله، تنها دو ارز رمزنگاری دیگر سبز رنگ بودند، استلار و سولانا که به ترتیب 3.7 و 12 درصد سود کسب کرده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها