Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

“توکن ماتیک پالیگان مقاومت خود را با هدف 2.60 دلار شکست”

ارز ماتیک پالیگان در دو روز گذشته بیش از 14 درصد کاهش یافته است. حرکت نزولی می‌تواند بخشی از تله خرسی باشد. تجزیه و تحلیل فنی به شکست 62 درصدی اشاره می‌کند. توکن ماتیک پولیگان آماده می‌شود تا پس از شکستن الگوی تداوم صعودی، به بالاترین سطح قبلی خود برسد.

چارت ماتیک

ماتیک قبل از بالا رفتن از آسمان باز می‌گردد

توکن ماتیک پالیگان از شکل معکوس سر و شانه خارج شده است که از اوایل ژوئیه در نمودار روزانه خود در حال توسعه است. پس از عبور از خط گردن الگوی 1.63 دلار، این آلت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح 1.80 دلار رسید.

افزایش بیشتر فشار خرید در حدود قیمت های کنونی می‌تواند قیمت ماتیک را 46 درصد دیگر یعنی به 2.64 دلار برساند.

این هدف با اندازه گیری بیشترین محدوده معکوس سر و شانه ها و افزودن این فاصله به سمت بالا از نقطه شکست، تعیین می‌شود.

در حالی که به نظر می‌رسد شانس برای گاوها بیشتر است (روند صعودی محتمل است)، توجه به این نکته ضروری است که ارزهای دیجیتالی که از الگوهای معکوس سر و شانه بیرون می‌آیند، قبل از پیشرفت بیشتر، خط گردن یا نقطه شکست را دوباره آزمایش می‌کنند. چنین افت‎‌های نزولی به بیرون راندن برخی از به اصطلاح “دست های ضعیف” کمک می‌کند و فرصتی را برای ورود مجدد سرمایه‌گذاران جانبی به بازار فراهم می‌کند.

مدل IntoTheBlock In/Out of the Money Around Price (IOMAP) نشان می‌دهد که در صورت کاهش قیمت، مانع تقاضای (حمایت) 1.58 – 1.63 دلار احتمالاً قیمت ماتیک را در محدوده خود نگه می دارد. در اینجا، بیش از 8130 آدرس قبلاً نزدیک به 40 میلیون ماتیک خریداری کرده بودند.

با توجه به علاقه قابل توجه در سطح حمایت 1.61 دلار، دارندگان ماتیک به احتمال زیاد هر کاری انجام می‌دهند تا مانع از سرازیر شدن سرمایه‌های خود شوند. آنها حتی ممکن است توکن های بیشتری بخرند که قیمت ماتیک صعود کرده و به هدف اصلی 2.63 دلار برسد.

شایان ذکر است که چند موانع وجود دارد که ماتیک پولیگان برای دستیابی به پتانسیل صعودی خود باید از آنها عبور کند. بر اساس گروه های IOMAP ، مهمترین مانع عرضه (مقاومت) 1.70 دلار است، جایی که 5380 آدرس تقریبا 52 میلیون ماتیک دارند.

پس از شکستن این سطح مقاومت، دیوار بحرانی بعدی بین 1.83 تا 1.88 دلار قرار دارد زیرا 4000 آدرس 3.90 میلیون ماتیک را در این نقطه قیمت خریداری کردند.

سلب مسئویت:

“بازار همیشه آن‌طور که تحلیل‌گران می‌گویند، پیش نمی‌رود. این سری از مقاله‌ها پیشنهای برای سرمایه‌گذاری نیست.”

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها