اخبار آلتکوین‌ها

افزایش محبوبیت کاردانو در هلند، ایرلند و استرالیا

علاقه به کاردانو (ADA) رو به افزایش است چرا که شرکت input ouput هنگ کنگ (IOHK) (تیم پشتیبانی کننده کاردانو ) بر روی کاربردهای این ارز رمزنگاری در دنیای واقعی تمرکز دارد.

بر اساس داده‌های گوگل ترند، که محبوبیت متن‌های جستجو شده در گوگل سرچ را نشان می‌دهد، علاقه به اخبار کاردانو طی چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این افزایش از اواخر ژانویه شروع شده است و در 14 مارچ به اوج خود رسیده است.

این داده‌ها همچنین نشان می‌دهد کشورهایی که بیشترین علاقه را به ششمین ارز رمزنگاری از نظر سرمایه بازار دارند شامل هلند، ایرلند و استرالیا است.

مشارکت در آفریقا

IOHK اخیراً از مشارکت‌های کلیدی در آفریقا رونمایی کرده است. این شرکت در حال کار با وزیر آموزش و پرورش اتیوپی برای یک سیستم مبتنی بر بلاکچین است که عملکرد دانش آموزان را در مدارس کشور ردیابی می‌کند. این پروژه برای 5 میلیون دانش آموز و 750،000 معلم راه‌اندازی می‌شود و به بزرگترین استقرار بلاک چین تبدیل می‌شود.

IOHK گفت:

این مشارکت قلب استراتژی تحول دیجیتالی اتیوپی است. IOHK مدت‌هاست مشخص کرده است که چگونه کشورهای جهان در حال توسعه می‌توانند به طور منحصر به فرد از بلاکچین بهره مند شوند و این استقرار در چشم انداز ما برای آفریقا کلیدی است.

این شرکت همچنین راه حل‌های بلاکچین را به تانزانیا آورده است، جایی که هدف آن تسهیل اتصال اینترنتی تلفن همراه در مناطق روستایی کشور و ارائه راه حل‌های مالی و هویت دیجیتالی است.

ما در حال همکاری باشرکت ورلد موبایل تیم برای ساخت یک شبکه تلفن همراه جدید برای اتصال به شبکه‌های بدون اتصال هستیم. IOHK در آوریل اعلام کرد، با شروع همکاری در تانزانیا، هدف ما اتصال 100000 نفر به 5G و پیاده سازی شناسه‌های مبتنی بر بلاکچین است.

قیمت کاردانو ممکن است دو برابر شود

تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که این ارز رمزنگاری به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. لارک دیویس، متخصص رمزنگاری گفت که انتظار دارد این دارایی دیجیتال افزایش یابد. وی گفت که این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاردانو نسخه مورد انتظار Alonzo را ارائه دهد که قابلیت قرارداد هوشمند را در بلاکچین فراهم می‌کند. به روزرسانی در ماه آگوست آغاز می‌شود. دیویس گفت که این بروزرسانی احتمالا منجر به دو برابر شدن قیمت کاردانو خواهد شد.

قراردادهای هوشمند کاردانو در ماه آگوست احتمالاً قیمت را دو برابر یا سه برابر می‌کند.

– لارک دیویس (CryptoLark) 2 مه 2021

پس از مشاهده افزایش علاقه توسعه دهندگان به این پلتفرم، کاردانو در حال ساخت یک تیم اختصاصی جدید قبل از به روزرسانی است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا