Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون خالق کاردانو (Charles Hoskinson):

بیش از 100 شرکت قصد تغییر پلتفرم از اتریوم به کاردانو را دارند.

بنیان‌گذار و مدیر عامل IOHK، چارلز هاسکینسون در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ فاش کرد که بیش از 100 شرکت در حال جابجایی پلت‌فرم خود از اتریوم به کاردانو می‌باشند. این امر زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که کارآمدی کاردانو کامل شده و به بلوغ برسد. طبق گزارش «بیتشال» و به نقل از U.Today، شرکت هوش مصنوعی پشتیبان ربات انسان‌نمای سوفیا (Sophia)، SingularityNET، به طور جدی در حال بررسی مهاجرت به کاردانو می‌باشد.

با این وجود، علیرغم تبدیل ADA به سومین رمزارز بزرگ، بلاکچین پشتیبان آن اغلب به عنوان یک پوچ‌افزار (نرم افزار یا سخت افزاری که سازنده ادعا کند آن را در آینده عرضه می‌کند، ولی در موعد مقرر یا هرگز عرضه نکند) رد صلاحیت می‌شود. نیک کارتر (Nic Carter) از سایت Coin Metric بیان می‌کند که، این بلاکچین یک برنامه قابل توجه ندارد: من نه تنها هیچ شور و اشتیاقی میان توسعه‌دهندگان این پلتفرم نمی‌بینم، بلکه حتی یک برنامه محبوب که در بلاکچین کاردانو مستقر شده باشد را نمی‌شناسم.

بکار گرفتن دیفای

هاسکینسون با بروز جاه‌طلبی‌های خود در صنعت سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز (دیفای)، بر این باور است که بلاکچین تحت نظارت او بسیار کارآمد تر از بلاکچین پیشرو فعلی است: شما می‌توانید defi را به کار گرفته و آن را با هزینه‌ای در حدود 100/1 تا 1000/1 بر سیستم من اجرا کنید. این ریاضیدان که پس از کدورت ایجاد شده میان او و توسعه‌دهندگان اتریوم، کاردانو را ایجاد کرد، در اظهاراتی بی محابا در مورد Uniswap، بزرگ‌ترین DEX، و CryptoKitties، که آینه تمام نما و شاخص dApps می باشد، آن‌ها را با Beanie Babies مقایسه کرده، و بیان کرد:

من به Uniswap و CryptoKitties  و سایر موارد اهمیتی نمی‌دهم. این یک حباب است و مثل محبوبیت ناگهانی اسباب بازی هایی مانند Pet Rocks و Beanie Babies از بین خواهد رفت. هاسکینسون طرح‌های بسیار بزرگتری از به حاشیه راندن اتریوم در دیفای دارد، او می‌خواهد تمامی کشورها در بلاکچینی که خلق کرده ‌است، فعالیت کنند.

در حالی که کاردانو هنوز فاصله زیادی با تبدیل شدن به بلاکچین مورد استفاده دولت‌ها دارد، هاسکینسون 33 ساله به عنوان یک سلبریتی شناخته می‌شود و ادعا می‌کند که اکنون در فرودگاه‌ها شناخته شده و از طرفداران خود ایمیل های متعددی دریافت می‌کند: این غیر قابل باور ترین بخش کار است. این میلیاردر با رشد ارزش کاردانو و افزایش تعداد دنبال‌کنندگانش در توئیتر و یوتیوب، یک ستاره در حال طلوع رسانه‌‌های اجتماعی است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها