Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مارک کوبان میلیارد معروف می‌گوید که او دوج کوین را دوست دارد، زیرا DOGE یک روش سرگرم کننده، ارزان و شروعی خوب برای آشنایی و یادگیری ارز دیجیتال است.

طی یک مکالمه صوتی زنده اخیر در توییتر اسپیس، میلیاردر مارک کوبان گفت که علی رغم مواجهه با فشارهای حداکثری بیت کوین، به صحبت درباره دوج کوین ادامه می‌دهد.

کوبان می‌گوید:

دوج کوین “مقدمه ای عالی” برای شروع در فضای ارزهای رمزنگاری شده است.

شجاعت جامعه دوج کوین

کوبان یکبار دیگر جامعه دوج کوین را به دلیل شجاعت آن ستایش کرد. وی علیرغم اینکه طرفدار قوی دوج کوین است، می‌گوید خود فقط 1500 دلار در این سکه میم دارد. طی این مکالمه از کوبان خواسته شد تا میزان دارایی خود در بیت کوین را فاش کند تا ثابت کند که او یک بازیگر نیست، کوبان در پاسخ بیت کوین را ذخیره برتر ارزش توصیف کرد، اما معتقد نیست که در حوزه پرداخت (برخلاف Dogecoin) موفق خواهد شد.

نظر کوبان درباره اتریوم

کوبان همچنین در مورد اتریوم می‌گوید که خطر انتقال اتریوم به اثبات سهام وجود دارد. با این حال، او معتقد است که ویتالیک بوترین بنیان‌گذار می‌تواند مشکل اتریوم را حل کند، در غیر این صورت، کوبان انتظار دارد که زنجیره‌های دیگر جای آن را بگیرند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها