Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنتونی دی یوریو، هم بنیانگذار اتریوم می‌گوید که او در آینده در کاردانو و پولکادات سرمایه گذاری می‌کند.

دی یوریو پس از ملاقات با بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، در یک کنفرانس در مورد بیت کوین در سال 2012 به تیم توسعه اتریوم پیوست. پس از حضور در تیم اتریوم، دی یوریو برای راه اندازی یک شرکت بلاکچین غیرمتمرکز مستقر در تورنتو، به آنجا سفر کرد.

در مصاحبه جدید با آنتونی پمپلیانو، هنگامی که از او در مورد سبد سهام فعلی او سوال شد، دی یوریو سرمایه‌های خود را تقسیم بندی می‌کند و در مورد اینکه چرا پولکادات و کاردانو را با پتانسیل فراوان می‌بیند صحبت کرد.

حالا من در پروژه‌ها به دنبال سادگی هستم. من در تعدادی از پروژه‌های مختلف حضور دارم، اما اکثر سرمایه من در پروژه‌های برتر هستند. من طرفدار بزرگ پولکادات هستم، من یک طرفدار بزرگ کاردانو هستم. بگذارید اینگونه بگویم، طرفدار بزرگ چارلز هستم. شما می‌دانید، آنها روشهای مختلفی برای انجام کارها بکار می‌گیرند، که بیشتر بر اساس کارهای آکادمیک می‌باشند. طرفدار بزرگ و واقعی گاوین وود هستم.

چارلز هوسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در دسامبر 2013 در کنار دی ایوریو، ویتالیک بوترین و مدیر عامل فعلی پولکادات، گاوین وود، بنیانگذار اتریوم با هم بودند.

شناختن آن افراد از روزهای گذشته که در اتریوم بودم و شناختن انگیزه آنها و شناختن رقابت و هوشمندی آنها، من توانستم آن پروژه‌ها را در چند سال گذشته زیر نظر داشته باشم و می‌دانستم که آنها چگونه به جایگاه فعلی خود خواهند رسید.

در مورد سایر دارایی‌های دیجیتال، دی یوریو می‌خواهد همه چیز را ساده در نظر بگیرد و در پروژه‌های بزرگتر سرمایه گذاری کند.

بیشتر سرمایه گذاری من در چند ارز دیجیتال برتر است، اتر، بیت کوین، کاردانو و پولکادات. کازماس را نیز دوست دارم. و چند مورد دیگر نیز وجود دارد که به آنها نیز علاقمند هستم، اما در همه موارد دیفای  (امور مالی غیرمتمرکز) وارد نخواهم شد. فکر می‌کنم وقت و انرژی کافی در اختیار ندارم. این کار یک برنامه تمام وقت است که باید موارد زیادی را بررسی کنید و پروژه‌های برتر را شناسایی کنید، بنابراین من طی چند سال گذشته زندگی خود را کاملاً ساده کرده‌ام.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها