Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماتیک پالیگان و AU21 Capital از صندوق 21 میلیون دلاری برای حمایت از توسعه دهندگان ماتیک پالیگان رونمایی می‌کنند

صندوق سرمایه گذاری مشترکی برای تأمین بودجه، پشتیبانی از توسعه و لیست صرافی‌ها برای پروژه‌های در حال ظهور در اکوسیستم ماتیک پالیگان در نظر گرفته شده است.

اکوسیستم ماتیک پالیگان به لطف یک صندوق سرمایه گذاری مشترک جدید با AU21 Capital سرمایه گذار بلاکچین، زمینه را برای پذیرش گسترده‌تر بسترهای زیرساخت سازگار با اتریوم افزایش می‌دهد.

صندوق 21 میلیون دلاری اکوسیستم ماتیک پالیگان که روز چهارشنبه اعلام شد، برای تأمین بودجه مستقیم جهت پروژه‌های امیدوار کننده در ماتیک پالیگان طراحی شده است. این صندوق، توسعه مشاغل و پشتیبانی بازاریابی و همچنین مشوق‌های سرمایه انسانی را ارائه می‌دهد.

دریافت پشتیبانی از AU21 با توجه به سابقه این شرکت سرمایه گذاری در حمایت از پروژه‌های بسیار موفق، از جمله The Graph، آزمایشگاه‌های کاسپر و الروند، و غیره، منبع قدرتی برای ماتیک پالیگان است. AU21 یکی از چندین شرکتی بود که در عرضه توکن Cere شرکت کرد که در عرض 1 ساعت کل آن فروخته شد.

الکسی ندلتچف، مدیر صندوق اکوسیستم ماتیک پالیگان AU21، گفت که دلایل مهمی وجود دارد که او تصمیم گرفت از پروژه‌های مستقر در ماتیک پالیگان پشتیبانی کند:

اول، هماهنگی ماتیک پالیگان با اتریوم به ما امکان می‌دهد در یک اکوسیستم از قبل فعال مشارکت داشته باشیم. دوم، پتانسیل توسعه استثنایی پلی گان قبلاً از طریق مشارکت با پروتکل‌های برتر دیفای تحقق یافته است و یک چارچوب مهم برای توسعه آینده در زیرساخت های ماتیک پالیگان ایجاد کرده است.

طی چند ماه گذشته ماتیک پالیگان بخاطر نشانه‌های پذیرش شبکه در حال رشد آن در بین جامعه بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. همانطور که کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود، این پلتفرم طی یک دوره هفت روزه در ماه مه توانست 75000 کاربر جدید را به خود جلب کند و این امر باعث افزایش تقاضا برای برنامه‌های غیر متمرکز لایه 2 می‌شود.

سرمایه گذار میلیاردر و مالک دالاس ماوریکس، مارک کوبان نیز در حمایت از ماتیک پالیگان شرکت کرده‌اند. این پروژه بلاکچین اکنون در فهرست شرکتهای کوبان مارکت آورده شده است، که نشانگر حمایت مالی وی از این پروژه است. کوبان به کوین تلگراف گفت که او “یک کاربر فعال” شبکه ماتیک پالیگان است و “پایگاه کاربری آن به طور چشمگیری در حال رشد است.”

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها